Gå til innhold

Er det noen som tar noe for kvalmen som faktisk hjelper?


Stary

Anbefalte innlegg

Kjøpte sånne Sea band i går... sitter med de nå men jeg er ikke helt sikker på om jeg fikk satt de på helt rett..

Og ingefærpiller som man skal tygge...

 

føler kanskje det hjelper en smule... men ikke så veldig...

 

Noen som vet om noe som faktisk fjerner kvalmen mer eller mindre?

Holder på å bli gal:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postafen reisesyke tabletter virket på meg sist gang. Jeg tok dem ikke hele tiden. Men når det var helt nødvendig å ikke spy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok å de prostafen tabletene, men jeg måtte slutte med de, jeg ble altså så trøtt at jeg fungerte jo ikke hele dagen, tretthet er en av bivirkningene på disse, men det vaa jo helt ekstremt... Bare et lite tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apoteket sa jeg måtte høre med legen min om jeg kunne ta postafen, de ville ikke selge det til gravide helst uten at lege sa det var ok, jeg ringte lege og han sa jeg ikke skulle bruke det, fikk et annet mirakelmiddel,som heter Afipran.kan ta inntil 3 tabl om dagen,jeg har aldri behøvd mer enn en tabl, de virker superraskt og gjorde dagen min verdt å leve igjen,hehe.Ring lege og spør om de kan skrive ut en resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm jeg fikk anbefalt postafen av både lege og jordmor. Jeg har en venninne som også ble anbefalt det av en annen jordmor. Så det er tydligvis forskjellige meninger. De andre tablettene du fikk, er de på resept. Hadde vært fint å få noe som virket som man ikke ble trøtt av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...