Helnøtt med spire:) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er det mulig? hehe, litt teit spurt men tror aldri jeg har spsist det.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Steker det i panna, og drysser karri over (ellers vil gutta ha det). Serverer det med potet eller fullkornspasta og råkost. Vet noen bruker smeltet smør over. Naboen bruker ketchup til:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Skjærer den i skiver og steker den i stekepanna. Koker poteter og grønnsaker til og lager hvit saus. Eller man kan skjære puddingen i terninger, lage hvitsaus med egg i og koke makkaroni å lage ei form med strøkavring på toppen, det gjør nydama til onkelen min, og den var ny for meg ;-)
Duracella Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Vi lager hvit saus med en vri: finhakket løk surres litt og has oppi. Så har vi i ganske mye karri, og fiskepuddingen skjøres i skiver og has i. Kokte poteter og reven gulrot ved siden av.
RundLurt? Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg foretrekker å dampe den, ha poteter og gulerotstuing til. Med stekt med råkost til er også godt!
Nette-mor Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 vi skjærer den i skiver ,steker i panna serverer med potet, gulrotstuing og stekt løk eller holandaise saus. bak på toros krydderbernaisepakke står det også en god oppskrift
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Pleier å skjære fiskepuddingen i terninger, lager hvit saus og putter oppi fiskepuddingen og reker:o) Serveres med sånne skjell;o) Kjempe godt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå