Gå til innhold

jippi,positiv test!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, eller dvs jeg har tatt 3 tester hjemme og alle har vært positive.

Men jeg er usikker på om det er nødvendig å ta kontakt med lege, eller når jeg burde ta kontakt. Dette er mitt første svangerskap.

:) vi er så glade og spente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg fant ut at jeg var gravid så var jeg vel 4-5 uker på vei. Jeg har enda ikke vært hos lege og fått det bekrefta.... Skal til legen 3.oktober på 1. kontroll (da er jeg 11+3 ellernoe), og det får briste eller bære da. Jeg går heldigvis ikke rundt og bekymrer meg over alt ;)

Forresten, da jeg ringte fastlegen så sa kontordama at hun syntes det var tidlig å "sjekke" i uke 8 (altså ha 1. kontrollen da), og at det var bedre å ta det i uke 11. Men det kommer sikkert av at fastlegen min gikk ut i ferie da da.. Hehe..

 

Men du gjør jo selvfølgelig det du føler for selv! :)

Og forresten, Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe oki :) Like greit egentlig. Jeg skjønner egentlig ikke det stresset med å løpe til lege med en gang.. Med mindre man har en god grunn da selvfølgelig. :) Kos deg med graviditeten da :) Hadde du mange PP'er bak deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Når har du termin??

 

Jeg fikk positiv test på søndag (har egentlig ikm i dag). Tok kontakt med lege og de ville ha meg inn på mandag 1.okt allerede... Vet ikke om det er noen vits egentlig, men jeg synes det er greit med tanke på jobb, bekkenløsning osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer tildeg også!!

Jeg har termin 31 mai, så fant ut av det veldig tidlig. Dette er så spennende, har så lyst til å si det til alle...men skjønner jo at det er best å vente. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen, og velkommen hit. Er ganske ny selv, 4+6 bare, og har sitti lenka fast her inne siden mandag. Kjempekjekt med så mye info og hjelp når det er første gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk også en positiv test idag! dagen etter at jeg skulle fått mensen. ble utrolig glad! har fortalte det til samboeren og min søster! i følge utregninger på nettet har jeg termin 5. juni, en dag etter bursdagen min! Når bør jeg ta kontant me fastlegen egentlig? Gleder mg over å bli gravid på første forsøk! wii :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.GRATULERER=)

Jeg var med urinprøve hos legen i går,bare for å få det bekreftet.Har tatt 3 tester hjemme,så det skulle egentlig holde.

Fikk time 3.oktober hos legen.Timen var satt opp da jeg fikk resultatet på testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en jente fra før på 2 år. Gleder meg veldig til å få nummer to :-) Og sist gang fødte jeg på termin, så kanskje det blir 31 Mai ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...