Gå til innhold

Bunad til aprilbaby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi er rare vi vordende mødre, men sånne tanker kjem for å jage vek dei negative... Har tenkt samme tanken som deg. Er du god til å strikke? Det finnes veldig mange fine strikkebunader. :-)

I idena-hefte nr 18 er en kjempefin enkel bunad i str 3 mnd.. :-) Sikkert mange andre og. (Heftet er frå '92)

Lykke til.

Tusen takk for svar! :) Jeg er nok ikke særlig god til verken å strikke eller sy.. :) Kan fri til mamma kanskje, hun var god til det en gang i tiden. Hvor får jeg tak i det idena-heftete da? Og er det guttebunad? Er ikke helt inne i sånn håndarbeid-greier.. :) Minstebroren min på 15 har lovd å strikke hentedress da, hehehe!!! Det skal bli noen underlige plagg!!!

Heia!!

Vet du,dette har jeg tenkt på for lengst... Jeg har en typisk "bunad-familie", alle elsker den visst, og jeg synes det er så søtt på babyer.

Egentlig er jeg ikke noe gla i jukse bunader, men til en baby på en/to mnd, så er det kanskje litt lov... Jeg tenker i alle fall å kjøpe en sånn billig "bunad" og heller sy på ekte knapper & bånd, og kanskje strikke noen ordentlige strømper for eksempel...

Men en strikket bunad? Hmm...kan ikke helt se det for meg,men skal se etter heftet;)

:-)

Hei igjen. Veit ikkje kvar du kjem frå men går du innom ein garn/strikkebutikk, så kan de nok hjelpe deg. Det fins ufatteleg mange bunadar.. :-) Eg likar godt dei av det enkle slaget, men fleire norske bunadar er kopiert i miniatyr.

Lykky til. Det er ikkje vanskeleg!

har en gutt født 28. mars 2006. Mamma sydde nikkers bukse med seler og jakke m knapper å bånd på begge. Strikket røde flette strømper også!! Ble kjempe stilig:)

Har termin 8. april denne gang, blir spennende om det blir en gutt...så kan han jo arve store bror`s bunad..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...