Gå til innhold

Gravid på p-piller


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De sies at du skal slutte så fort du har mistanke om at du er gravid, men det har vel ikke fryktelig mye å si de par første ukene vil jeg tro. Når skal du ha mensen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 2 uker og 3 dager.... Skal bli prøver da uansett, men har bare en liten følelse nå. Det kan jo være bare fordi jeg VIL være gravid nå, da... men blir jo litt bekymret uansett. Men jeg er nok høyst sannsynlig ikke gravid, for det har vært lite slumsing med pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk blitt gravid enda jeg har gått på p-piller. Har vært lite slumsing her også, men testen var positiv på mandag, uten tvil! Trodde ikke det var mulig, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det altså?? Åååå..... tenk om jeg er!! Er litt utålmodig med dette siste pillebrettet, så en evt graviditet er hjertelig velkommen. Nå måtte jeg faktisk gå fra kantinen på jobben fordi jeg ble så kvalm at jeg trodde jeg skulle spy. Kunne ikke spise opp lunsjen min eller noe.... Hvor tidlig i svangerskapet kommer evt kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du fint kan være kvalm nå ja =) Jeg er ikke spesielt plaget enda, men vet at mange kjenner det så tidlig. Så fint at barnet ditt er ønsket, da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar :) Jeg har ingen andre symptomer som jeg vet om ennå... Ikke ømme bryst eller noe. Men jeg skal kjøpe en test på vei fra jobben i dag i alle fall. Better safe than sorry! Er den positiv, skal jeg "stå frem" med nick i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...