Gå til innhold

Erfaringer med Crinone

1963

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Jeg har brukt Crinone i 4 uker nå. Jeg har sett det har vært skrevet en del om dette her men jeg vil gjerne høre andres erfaringer med bruk av dette.

Jeg synes de fire første ukene har gått greit, det har kommet lite rester av krem ut igjen. Men i går kveld kom det masse farget kremklumper ut. Mest brunt/mørk rød men også litt rødt blod.

Jeg har hatt 4 tildlige SA'er og nå var jeg liksom litt ovenpå fordi jeg var kommet forbi tidspunktet da disse har skjedd. Blir en smule urolig når det kommer blod. Men jeg har som sagt lest at flere som bruker Crinone opplever dette. Så jeg håper virkelig at det kan gå bra denne gangen!!

Fint om noen med erfaring med bruk av Crinone kan gi meg litt tilbakemelding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det akkurat slik du beskriver. Så da krysser jeg fingrene for at det går bra med dere denne gangen.

Skrevet

Takk for svar. Lurer paa hvor lenge / mange dager du hadde blod/kremrester. Det kommer fremdeles blod hos meg. Var stopp en dag, men naa kommer det litt hver dag. Er veldig urolig for at det gaar galt naa. Er bortreist og faar ikke kommet meg paa UL, desverre.

Andre som har erfaringer aa komme med til meg?

Takk :)

Skrevet

hei!

jeg tar crinone på 3 uken nå.har ikke blødd noe(bank i bordet) syntes en del av denne "kremen"kommer ut igjen jeg, tar den i sengen før jeg skal sove, kan jo ikke bevege meg etterpå. Men i dusjen dagen etter kommer det allikevel noen små klumper...

så synd du ikke får sjekket med ul da, men det er jo som du sier veldig vanlig med små blødninger når man tar crinone. Har du noen mulighet til å ta et par hcg prøver da?trenger bare lege for det... da ser man jo om det stiger el ei...

krysser fingrene for at spiren din har det helt fint jeg.

klemmer til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...