Gå til innhold

Er ingen fornoyd med OTH - posen?

Anbefalte innlegg

Vi bor i Stavanger, jeg har lest her at noen synes OTH posen man har i sportsvognen er for tynn. Er alle enige i det? Jeg har bestilt en pose og naa er jeg usikker paa om jeg boer kjoepe en annen. Man forplikter seg vel ikke til noe naar man bestiller posen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10482956-er-ingen-fornoyd-med-oth-posen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har BuggyMummy og har vært fornøyd med den. Det er nok ikke den beste posen når det er -15 ute (da er den kald), men sånn som våre vintre har blitt så funker den helt greit, og veldig bra i "mellomperioder". Den holder kanskje heller ikke til en tre-åring da den ikke er superlang, men da sitter de jo ofte i parkdress feks på lammeskinn med ullteppe rundt for de gidder jo ikke å sitte i vognen hele tiden. Den er derimot fin i bager da den ikke er så stor og klumpete også er den god og myk inni.

Jeg har hatt sort og har nå bestilt ny i lyseblå. Kommer helt an på behovet ditt, men generelt en bra pose. Jeg liker bedre å regulere litt med lag på lag enn at barna ligger i en knallvarm pose a la voksi. Da kan man bedre kjenne om barnet blir varmt eller kaldt og tilpasse bedre til temperaturen ute.

Nå skal du vel strengt tatt ikke ut og gå så mye i -15 heller da vel?

Jeg har en sånn pose og har brukt den hele vinteren igjennom. Ja, den er litt tynn, men da er det jo faktisk ikke værre annet enn at du kan kle på barnet ditt litt mer klær :o)

enkelte steder i landet er det minus 15 så ofte at man bare må ut...selvfølgelig ikke med de aller minste. Men innlandet i nord, der er det kaldt vettu! Sverger til en pose i ull. Ellers når de begynner å bli stor tar vi en vanlig voksen ajungilak og bretter i to i vognen. Passer perfekt i barnehage, da de skal sove og kose seg i vognen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...