Gå til innhold

Erfaringer med Crinone


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg har brukt Crinone i 4 uker nå. Jeg har sett det har vært skrevet en del om dette her men jeg vil gjerne høre andres erfaringer med bruk av dette.

Jeg synes de fire første ukene har gått greit, det har kommet lite rester av krem ut igjen. Men i går kveld kom det masse farget kremklumper ut. Mest brunt/mørk rød men også litt rødt blod.

Jeg har hatt 4 tildlige SA'er og nå var jeg liksom litt ovenpå fordi jeg var kommet forbi tidspunktet da disse har skjedd. Blir en smule urolig når det kommer blod. Men jeg har som sagt lest at flere som bruker Crinone opplever dette. Så jeg håper virkelig at det kan gå bra denne gangen. Fint om noen med erfaring med bruk av Crinone kan gi meg litt tilbakemelding.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg bruker og Crinone, da jeg har mistet 3 ganger tidligere. Jeg syns gelen ofte kommer fort ut igjen. Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å ligge når jeg hadde satt den; men har begynt å gjøre det nå, sli at den ikke bare skal komme ut igjen. Har ikke hatt blødninger enda, men det er av og til noe missfarget det som kommer ut. litt orange.

Fikk di beskjed om å ligge når du hadde satt den? er det mulig å få dekket noen av utgiftene på Crinone?

Har lest at blødninger kan oppstå som bivirkning.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Takk for svar:) Nei jeg fikk ikke beskjed om å ligge. Mener det står på pakken at det er lurt å sitte på huk. Jeg tror ikke det er mulig å få dekket noe...desverre. Det er jo veldig kostbart!

Jeg har heldigvis ikke sett noe til blodige kremklumper i dag:)

Lykke til du òg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...