Gå til innhold

April: wow! så flinke dere er blitt!!

Trollmor1

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste vendt meg av med å sjekke april klubben jevnlig- for det skjer jo ingenting (vet det er myye min feil også- er ikke så flink til å logge meg på at det gjør noe *skammer meg*). Men nå: jeg rekker jo ikke å lese alle nye innlegg på en dataøkt engang!! Dette liker jeg- og har herved lovet meg selv å bli mer aktiv her inne- for jeg har virkelig savnet dere!!

Kanskje det er på tide med en oppdatering fra oss??

Litago vokser og trives. Hun har heldigvis vært bedre av alle forkjølelsene sine nå i sommer, så jeg håper på en litt roligere vintersesong i år... Språket hennes har stått litt stille det siste halvåret, men nå virker det som hun synes det er artig å prøve ut nye ord igjen. Hun er en liten skøyerjente, som elsker å få oss til å le med ablegøyene sine., og er høyt og lavt i turbofart. Heldigvis har hun også evnen til å sitte ned og pusle med egne ting innimellom!

Vi øver oss litt på tørrtrening, men tar det rolig i svingene. Hun går på do/potte et par ganger om dagen, og er kjempestolt når hun får det til. Hvis hun har tisset på morgenen, får hun gå uten bleie til barnehagen. Og hun har ikke hatt noen uhell der enda- hjemme derimot... Men det skyldes kanskje at mamman ikke er flink nok til å passe på???

Jeg har begynt å jobbe nattskift igjen etter en periode med dag- og kveldsvakter. Må si at selv om jeg kan være litt susete i toppen noen dager etter jobb, så fungerer det såå mye bedre for familien vår nå. For jeg har god tid mellom jobbøktene til å ta kontroll over huset, og jeg trenger ikke stresse på morgenene for å komme oss på plass i barnehage/jobb. Og så har jeg mer overskudd til å legge litt omtanke i matlagingen, slik at det forhåpentlig resulterer i økt næringstetthet... tror kanskje en tredel av Litagos ordforråd handler om mat- og kun en liten del av det igjen omhandler ting jeg ønsker at hun skal spise... Ikke at hun får alt hun ber om, men det er litt flaut når hun stadig ber om "buus" og "pissa" i barnehagen :-p

Nå skal jeg suse videre og svare på litt flere innlegg får husarbeidet kaller! Ha en strålende dag, jenter!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke alltid det skal så mye til før aktiviteten øker her inne, det holder som regel med en livskrise og to, he, he...

Kjekt å høre hvordan det går hos dere andre også, satser på økt aktivitet her inne fremover fra min side også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...