Håperpåønskebaby Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg er en jente på 18 år, er 165 cm høy, og har akkuratt passert 90kg på vekta.. Jeg vil så gjerne ned i vekt, men mangler liksom motivasjon og vilje... Noen som kan hjelpe meg? Eventuelt har lyst å være med på "slankern"?
Maria-B Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Må nok vente en stund med å slanke meg, men blir gjerne med så snart ungen er ute
Håperpåønskebaby Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Hvor langt på vei er du? Er ikke gravid jeg, en del av det jeg vil at skal være motivasjonen, er vel egentlig at jeg vil ha en litt "sunnere" vekt om 10-11mnd når vi skal begynne å prøve:) Tenkte ikke noen spesiell slankekur, men rett å slett det å legge om kostholdet... Er bare så vanskelig alene..
Galskapens overhode Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg er også med så snart babyen er ute.. Er selv 26 år, 165 og 95 kg.. (har heldigvis klart å legge om kostholdet som gravid, så nå er jeg i 20. uke og har ikke gått opp noe enda)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå