1, 2, 3!!! Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er så vidt jeg vet 5+6 i dag. Hadde sex i går kveld. Hadde litt vondt i underlivet etterpå. Blod på papiret etter jeg var på do i sted. Lite og lyst blod. Gikk for å sjekke en gang til, litt mere blod og mørkere... Kan jeg ha mista?... :/
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 vel, hadde jeg vært deg så hadde jeg oppsøkt lege. Ingen her kan svare på sånt..... Og det var ikke meningen å være frekk hvis du synes det Men du skjønner sikkert du og at vi her inne ikke er kvalifiserte til å fastlå SA osv her?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 og forresten, det går nok bra skal du se Jeg er ikke den negative anonyme som skriver her inne!!! Tror nok du bekymrer deg unødig Håper du får sjekket det idag!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Bare sånn for å berolige deg litt, så er den mest vanlige årsaken til blødninger i tidlig svangerskap, nettop at man har sex. Så mest sannsynlig er alt i orden. Masse masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå