Gå til innhold

Sover dårlig?


Barnkanskje? m liten prinsesse

Anbefalte innlegg

Er det flere der ute som sliter like mye med søvnen som jeg? trodde jeg skulle sove masse og være sliten og i det hele tatt. Istedetfor våkner jeg stort sett hver natt og er våken opptill flere timer.. Er SLITSOMT!

 

Våkner opp, må på do, og så finner jeg ut at jeg er uggen og forsøker å spise noe.. Men fortsatt like uggen... hehe.. klarer ikke helt å bli vant til dette enda og er helt sikker på at jeg er i lånemodus. Detta kan da virkelig ikke gå bra? Baby? min? vår? wææææææ!

 

Er bare 4+6 idag... Og nå vil jeg SOVE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)

 

Jeg var sånn i begynnelsen jeg og...ikke sånn at jeg var oppe flere timer om natta, men sov skikkelig urolig og var oppe flere ganger. Måtte stå opp tidlig for jeg klarte ikke å ligge.

 

Men nå er jeg 7+4 og selv om jeg kanskje er oppe et par ganger for å tisse, så har jeg plutselig fått et meget godt sovehjerte. Kan nesten ikke våkne av noe, som egentlig er uvanlig til å være meg.

 

Så håper du også får sove godt snart! Slitsomt når en ikke føler man får hvilt skikkelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Puster lettet ut nå og gleder meg til de neste ukene er omme... Hadde vært deilig med godt sovehjerte :

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...