Gå til innhold

heihei... noen trøndere her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er ny inne på siden... har termin i oktober. er 89 mod, og lurer vel egentli på om det er noen rundt min alder her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 83-modell, og ja det er mange jenter bosatt i Trondheim og omegn her inne på BIM. Vi treffes både titt og ofte, så du kan jo slenge deg med?

Neste treff er på Mormors Stue, midt i byen på mandag 1.okt. Jeg husker ikke helt tidspunktet, men tror det er rundt kl.12/13. Sikkert noen av de andre jentene her inne som kan si tidspunktet mer nøyaktig enn meg. Hadde vært fint også for min egen del... :D

Skrevet

johho...trønder her og..ikke så aktiv på bimtreff i byen,men vi er en gjeng på en titolv stykker på byåsen og med egne treff;o)

Skrevet

ok=) jo det hørtes jo litt hyggeli ut og kunne møte andre i samme situasjon som meg=)

Skrevet

jeg er 84 modell og var på mitt første treff nå på tirsdag. er veldig hyggelig, bli med på mandag. så er vi to litt ferske:)

Skrevet

hvilke aldersgrupper er alle i? er det litt av alt?:)

Skrevet

sist satt vi oppe i andre, men det er lett og se hvem man leter etter- jeg skal ikke utale meg om alderen til alle de andre, men vil annslå de fleste er mellom 20 og 30- men hva gjør vel alder.

Skrevet

Jeg synes virkelig du skal komme -ak- !!! :D Det er kjempekoselig! Vi snakker om alt mulig rart. Velkommen er du iallfall!

Skrevet

ja ta å kom!! vil ha med alle vi=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...