Gå til innhold

Har jeg vert så heldig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi la prøvinga på hylla etter 5mnd med prøving...

Men begynte heller ikke på prevangsjon...

Siste 2 menstrasjonene kom nøyaktig 8 dager for sent...

Men denne gangen kom den 3 dager for sent..

Normalt har jeg mensen 2-3 dager...

Men denne gangen varte det 2 dager, så gikk det over til spotting, så forsvant den helt..

Dagen etter kom den tilbake, og varte så i 2 dager, deretter forsvant den igjen, og kom tilbake.. varte en dag og så var det spotting enda en gang, og så tok det slutt...

Jeg har tatt strips fra billigeteste.dk litt for morroskyld nå de siste dagene.. .

Og i går kom det en svaaaaaaaaaaaaaaaaak skyggestrek.. måtte myse med øynene under veldig sterkt lys for å se den...

Men da jeg kastet opp frokosten min i dag og mensmurringene kom, så begynte jeg å lure..

Så jeg tok en test (Ikke med morgenurin)

Og da kom det 2 streker..

Strek nr 2 var langt fra like sterk som nr 1 men den konne ses med et øye fra en halv meters avstand...

Som en sterk skyggestrek med farge på en måte?? :-S

Kan jeg ha vert så heldig å ha blitt gravid?

Tenkte jeg skal ta en test til med morgen urin i morgen, og om den er lik den i dag så bestiller jeg nok en legetime..

Huff jeg vet ikke hva jeg skal tro.. ble helt paff jeg.. kjenner mensmurringer på det sterkeste nå.. Har ømme bryst, dårlig matlyst og vond korsrygg..

Jeg håper så inderlig jeg er gravid, me er blitt skuffet alle de andre gangene så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.,..

Måtte bare buse ut med det her, måtte si det til noen! :-P

Vil ikke si det til sambo før jeg er helt sikker.. (han er i nordsjøen nå også så..)

Åååå jeg håper så inderlig...

Mensen var jo så rar også.. kanskje det er håp!?

Noen som vet om stripsene fra billigeteste er pålitelige??

Skrevet

ÅÅÅÅ!! Håper for din del at du har vært heldig nå!!! :)

Jeg har fått falske positive tester med billigtester før, men det har vært ca 6-7 dager etter EL. Så det tror jeg kanskje har vært et befruktet egg som ikke festet seg helt...

Bruker fortsatt billigtester og håper jeg snart får se de to strekene igjen :)

Masse lykke til til deg!!!! :D

Skrevet

Håper jeg også!!! :-D

Håper jeg er gravid!!!

Gleder meg sååååååååååååå til å teste i morgen tidlig at jeg ikke skal tisse før tidligst kl 10:00 i morgen! :-P

Da burde det være nok hcg i kroppen OM jeg er gravid :-P

Håper ikke det er FALSK positiv :(

Krysser fingrene for at du også får 2 rosa streker snart!

Håper vi begge får GODE nyheter snart! :-)

Og takk så mye for svar! :)

Skrevet

Tusen takk for det!! :)

Gleder meg til å se innlegget ditt i morgen tidlig!! ;) Så lenge det kommer opp to streker godt innenfor tidsfristen så er jeg rimelig sikker på at du er gravid!! ;)

Må le litt av denne kommentaren da : "Strek nr 2 var langt fra like sterk som nr 1 men den konne ses med et øye fra en halv meters avstand... " - sånn er det med oss jenter når vi tester.. Ser i alle mulige lys - med ett og to øyer - nærme og langt unna osv.... *ler*

Rart vi ikke blir erklært sinnsyke hele gjengen :D

Skrevet

Du er nok gravid ja!:) Du får ikke 2 streker hvis du ikke er gravid, så sniker meg til et gratulerer!!!:) Billigtestene er pålitelige. Lykke til!

Skrevet

Hehe ja det er helt sant, men det jeg EGENTLIG mente var at jeg måtte myse i alle slags rettninger for å se streken på testen i går, men i dag lyste den mot meg, svak men absolutt synlig uten at jeg måtte konsentrere meg om å finne den.. :-P

Håper bare det ikke er falsk positiv...

Men problemet er at jeg ikke så på testen før 30 min etter tidsfristen :(

Så da er det en mulighet at det er falsk positivitet siden det står i bruksanvisningen at det kan oppstå "falsk positiv" etter 5 min :(

Men symptomene er jo på plass da...

Jeg har den verste mensmurringen noen sinne nå i kveld...

Får bare håpe det betyr noe, og ikke omvendt.. :(

Men det vil vise seg i morgen tidlig..

Så nå finner jeg senga for at natta skal gå fortere :-P

Skrevet

Tror nok ikke den er falsk positiv. Hørtes akkurat ut som en sånn test jeg fikk da jeg testet pos. Den var også kjempesvak. Jeg så tydelig at det var en strek der, men så nesten ikke at det var farge på den. Den holdt seg sånn etter tidsfristen. Testet også med CB dig og der det sto gravid, så jeg vet den var pos.

Har tatt billigstrimler før og sett på de etter tidsfristen, og det har aldri dukket opp to streker. Så krysser fingrene for at den var positiv!:)

Sove godt og masse lykke til i morgen!!:) Hold oss oppdatert!

Skrevet

Nå er jeg spent! Hva ble resultatet???????

Skrevet

jeg er også kjempe spent... hva ble d? jeg tipper sterkt på to strekker...

Skrevet

Billigtestene kan være litt lumske, fordi de er så sensitive at de slår ut på disse kjemiske graviditetene.

Men: når testene blir sterkere, også etter at du liksom har hatt "mensen" kan du garantert stole på at den viser riktig.

Håper for din del at testen i dag er sterkere, for da er det jo ingen tvil lengre :)

Lykke til!

Skrevet

Heisann!

Jeg tok nå en test i dag tidlig med morgen urin, den var helt lik som den i går, og streken dukket opp innen tidsfristen.. velsig svak, men man måtte ikke myse for å se den...

Det så også ut til å være litt rosa farge i den.. tror ikke det er kjemisk graviditet siden jeg nettopp hadde "mensen"

Men Testen hos legen var negativ :(

Men de på labratoriumet sa at siden jeg hadde nå fått 2 positive hjemme så trodde de jeg var gravid..

Selv om strekene var svake sa de så var en strek en strek!

Så de ba meg komme tilbake om noen dager å teste igjen, siden det var mulig det var for tidlig enda...

I morges da jeg tok testen her hjemme brukte jeg morgen urin.. men så tømte jeg den jo ut etterpå! :-S

Så kom jeg på at jeg måtte jo ha med urin til legen, så da fikk jeg presset ut de siste dråpene av morgen urinen...

Men det var jo ikke tilstrekkelig det nei siden testen var neg..

Men men tusen takk for støtte fra dere alle!!

Nå får jeg vente til fredag, så tester jeg igjen med morgen urin hos legen da, så får vi se ;)

Har jo symptomene også enda...

Men det med disse symptomene vi får... vel det kan alltids vise seg å være bare i hodet! :-S

Hehe så de er ikke så mye til å stole på...

Men problemet er jo det at jeg skal på jentekveld på byn på fredag!

Men får bare vente å se.. om testen hjemme og testen hos legen begge blir negative på fredag så tørr jeg nok kaste innpå et par glass,...

Men om det er som nå, at den hjemme blir pos og neg hos legen, så holder jeg meg nok langt borte fra all alkohol på fredag ja! ;)

Holder dere oppdatert! ;)

Skrevet

Hmm jeg er dum som et brød og litt til!!!

At det går ann!

Etter legebesøket i dag gikk jeg på handletur... '

Hvorhen jeg så la jeg merke til gravide mager og kjendte et snev av sjalusi samt håp...

Så strax jeg kom hjem i sånn 7-8 tiden på kvelden måtte jeg jo bruke den siste stripsen !!!

Men den var jo så hvit som selveste snøen den ja!

Sammenligna den gamle testen fra i morges som var svak positiv, med denne her, og neida ingen strek...

Hmm

Jeg er sååå dum!

Jeg og den utolmodigheten min!

Jaja.. nå får jeg gå til legen å teste meg igjen på fredag da..

Så får vi se..

Det var da som søren det da!

Jeg som liksom skulle bruke den siste testen i morgen tidlig med morgen urin!!!

ARG!!!

hehe

Nei huff det skal jaggu ikke være lett nei... :-S

Får bare håpr Lab dama på legesenteret sier "jo den var positiv den!" når jeg leverer urinprøven på fredag! hehe

Nå er jeg lei av å betale for prøver som ikke gir utbytte asså!!!

Ok nå får det holde med å kjefte på meg selv for en stund :-P

Får legge meg og sove på det...

Tipper jeg våkner i morgen med såååå testelyst og 0 tester igjen! hehe

Jaja er dumme meg som har stelt det slik i stand!! hehe

Natta folkens :-P

Skrevet

He, he. Masse lykke til og så må du legge inn innlegg i morgen og fortelle hvordan det gikk.... Satser på at du har en liten spire der inne jeg :)

Skrevet

hmm da jeg våknet i dag av at vesla gråt etter ny bleie og frokost så flte jeg en svak mensmurring (er ikke mensen for den hadde jeg jo for en ukes tid siden)

Og når jeg da reiste meg opp av senga så ble jeg så svimmel at jeg måtte legge meg nedpå litt igjen...

Og så Mener jeg at jeg allerede har en liten kul på magen!?

Hehe

Huff så mye vi "prøvere" kan innbille oss asså!

Man har da ikke kul på magen i 6 uke!!!

HEheh

nei huff.. gleder meg til i morgen.. da burde jo hcg'n være høy nok til å slå ut på testen hos legen? eller..?

Huff det å ikke vite asså... det gjør meg fullstendig GAL! hehehe

Nei jeg får gå å gi vesla frokosten sin, og så får jeg begynne dagen med å ta en liten tur med vesla i vogna i dette fine været, kanskje det får tankene litt bort fra alt dette med å ikke vite! hehe..

Men jeg skal holde dere oppdatert,... nå tester jeg jo i morgen igjen hos legen...

Er vel der oppe i 12 tiden...

Er vel tilbake i 1 tiden... så da skal jeg svare dere så snart jeg er tilbake i morgen ;)

Håper jeg kan svare "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!" da jeg er tilbake fra legen !!!

Hehe

Men lykke til til alle dere andre også der ute som så gjerne vil ha en liten spire i magene sine!!! :)

Krysser fingrene for at det snart er vår tur alle sammen her inne!!! ;)

Klemmer så mye! :)

Skrevet

Heisann Veslejenta!

Vet du nå når jeg leset innlegget ditt ble jeg nesten skremt! Jeg har opplevd akkurat det samme som deg:) testet igår med sånn strimmel test...testet på ettermiddag...ingen strek...men før det var gått 5 minutt kunne jeg skimte en strek likevel...jeg har ikm 30 september!

Da kvelden kom..etter å ha sett jordmødrene fisket jeg opp strimmelen fra søpla igjen..hadde forstatt en svaaaaak strek...klarte ikke holde meg å tok en ny test....men den var blank...huff! ble så lei meg da...men jeg fant ut i hodet mitt at det kunne være pga et jeg testet sent på kvelden osv... Da jeg voknet i mårest spurtet jeg opp på do igjen...kom nok en svaaak strek men først etter 3,5 minutt! ved min tidligere graviditeter har jeg alltid fått uslaget på bare 2 sekunder...men jeg ahr aldri testet disse strimmelene før da...så jeg ble så usikker! Tok en nye test...( hehe gærne meg) å den viser det samme svake streken...snufs å jeg som skulle venet til i morgen med å teste da...nå er alle testene brukt opp! Man kan bli helt besatt av dette jo...hva mente hun over her med at det kunne være et kjemisk resultat/graviditet? kan man stole på disse testene?? veninna mi fikk også svak strek for 3 uker siden å hun er gravid...å vi vil så gjerne gå sammen...men huff jeg tør liksom ikke tro det jeg nå! Må få høre mer om utviklingen din!

Kjempespennende dette jo....godt at det finnes forum for slike gærninger som oss....hehe tror mannen min holder på å bli smågal av meg så jeg har ikke turt å si noe til ham ennå:)

Skrevet

Først..

Kjemisk graviditet er når egget blir befruktet men faller ut før det får festet seg orntelig...

Om du tester FØR ikm så kan det oppstå svake streker som antydning til denne kjemiske graviditeten.

Så da blir du på en måte lurt, i og med at du egentlig ikke er gravid fordi egget ikke festet seg..

Men om testene fortsetter å vise svak positiv eller øker i styrke for hver gang du tester så er det utelukket med "kjemisk graviditet".

Og ja hehe vi oppfører oss som galne her inne!! hehe

Er så godt å ha disse forumene som en kan riste på håret og skrike ut alle disse gærne tingene som man ikke kan rope ut til sambo etc for da vil de sende oss på galehus!! hehe..

Ja jeg kan ikke fatte at jeg var så dum å brukte opp den siste testen og spesielt når jeg allerede hadde fått neg hos legen og de ba meg vente et par dager og teste igjen!

Hehe det er noe med oss når vi håper og håper og håper som vi gjør!! hehehe

Man må nesten bare holdet håpet i gang.. man må ikke gi opp før svaret er endelig..

Jeg har nå lest om mange som bare har testet svaak positiv med billigstripsene... og likevel vert gravide..

Så jeg begynner nå å lure på om disse testene egentlig aldri blir helt sterk positiv!

Så jeg tror jeg skal slutte å teste med dem...

Håper bare at testen hos legen i morgen viser POSITIV!!! hehe

Jeg klarer nok ikke å holde meg, om testen hos legen er negativ i morgen også er nok det første jeg gjør når jeg kommer hjem, å bestille en 10pk til av billigstripsene!!! :-S

Hehe

Vi er rare!! hehehe

Vi to er i nesten samme tilfellet...

Eneste forskjellige er at du venter på mens imens jeg har hatt den-... hehe

Men men Jeg krysser fingrene for oss begge 2!

Nå SKAL det være vår tur asså!!!!

hehe

XXXXXXX

Skrevet

Hmm kansje jeg har sånn kjemisk greie da....men jeg har så vannvittig sterk magefølelse på at jeg er gravid....helt sjukt...hihi blandet med et intest ønske! vel vel uansett dro jeg på apoteket å kjøpte en digitalttest idag....tenkte jeg bare skulle ha en liggene å teste kansje på lørdag....hehe om jeg greier å vente da..jeg ære være gale verpesjuke menneske....ingen skal si et mitt neste barn ikke er planlagt eller ønsket hverftall:)

Skrevet

Veslejenta : Vil bare ønske deg masse masse lykke til hos legen i morgen!!! :)

Her er det fortsatt bare blendahvite tester og få :/

Klem klem!

Skrevet

Hmmm

Mor kom ut på besøk i dag

Tror dere ikke jeg fikk henne til å kjøpe med seg en graviditetstest???

(på bensinstasjon så det var ikke clear blue som jeg egentlig ville ha)

Var en rød og hvit pakke (så ut som en kondom pakning egentlig)

Men uansett.. så ja strax hun kom in døra maste jeg etter testen, fikk den og løp opp på badet...

Tok testen og ventet i 5 min som det sto jeg skulle gjøre...

Ingen strek...

Ventet så 5 min til.. (ikke avles resultat etter 10 min stod det)

Men fortsatt ingen strek..

Så la jeg vesla for natta, løp ned igjen og stirret intenst i alle mulige lys på denne testen ...

Men neida!

Fikk ikke en svaaaaaaaaaaaak strek en gang!

Syns det var så merkelig...

Siden jeg har fått svak positiv m/farge på billigtestene de siste gangene nå... hmmm

(denne her var også strips forresten)

Kosta 89,90kr)

Huff nå er jeg lei!!!

Og jeg som skal på byn i morgen, jeg vil så gjerne vite om jeg er gravid eller ikke!! Vil vite det NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! hehe

Skal opp med vesla til legen i morgen (øyeinfeksjon) da tenkte jeg å ta en test med det samme der oppe...

Er den negativ så spør jeg etter en blodprøve...

Så får vi se...

Men etter den negative testen nå i dag så tviler jeg :(

Nå burde det jo være nok hcg, siden jeg testet svak positiv med billigstrips for 2 og 3 dager siden!!!

Huff er litt lei nå ja! :(

Men men får teste en siste gang hos legen i morgen med kryssede fingrer og håpet på topp!

Lykke til dere andre også!!!

Og til deg Lille Hemmelighet

Du er enda FØR IKM så det er fortsatt mulighet for positive tester i nermeste fremtid! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...