Gå til innhold

Noen som allerede har bestemt seg for navn?

Anbefalte innlegg

Vet det fortsatt er ganske tidlig, men jeg lurer på om det er mange som har bestemt seg for navn enda?

Vi får en gutt, og han skal hete Mathias :)

Vi har backup-navnet Mathilde hvis det mot all formodning skulle komme ut en jente :P

Fortsetter under...

Her visste vi navn før vi ble gravide.. Men nå har jeg ombestemt meg..

Navnet Lucas er jo brukt på annenhver gutt som fødes.. så nå holder jeg på å vri og vende hjernen for å finne et annet navn jeg liker, og som sambo kan leve med..

Enklest hvis vi får jente.. for der ombestemmer jeg meg ikk ei hvertfall..

Annonse

Jeg har bestemt navenen for 2-3 år siden:)

Jente blir Mina-Sofie

Gutt blir Jon-Phillip

Jon er fra min avdøde bror som het Jon Erling.

Ville egentlig bare ha Mina men så heter plutselig alle små jenter det når jeg skal få barn så da plussa jeg på et annet navn som jeg er glad i og det ble da Sofie.

Vel har fått vite først to gutter på ultralyd og i overigår ei jente og gutt....

Så sara er jente navnet hvis det dukker opp ei jente.

Men gutten sliter jeg litt med har en alexander fra før av.

Driver å tenker litt på kristoffer, david, og nikolai men dette er vanskelig synes jeg. Forandrer sikkert mening mange ganger hehe men jenta er klar..så håper på en jente her he he

uff, det der med navn er vanskelig... ved forrige svangerskap hadde vi guttenavnet klart - da skulle det bli Mathias.. jentenavn var mer usikkert. men hva vi tenker ang navn nå, vet jeg ikke helt. dvs - vet jo hva jeg selv egentlig kanskje ønsker (selv om en kanskje ombestemmer seg noen gangner). spørs hva gubben vil, da...

Gutt: Mathias, Daniel, David eller Ruben

Jente: Maria Elise (etter mine bestemødre) eller Helena.

blir spennende å se hva vi ender opp med... he he...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...