Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvordan er Bugabooen på vinterføre, grus ulendt terreng og stier med vinterhjulene? Blir trillekomforten sånn som på andre firhjulinger? Og hvordan fungerer det hvis man triller vogna på to hjul bare? Er det tungt/vanskelig? Er det enkelt å "vippe" bort de to små hjulene? Setter pris på alle erfaringer med denne vogna!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Har ikke fått testet min på snø enda, men på grus funker den bra. Vi er nesten daglig på grusveier, og det er ikke noe problem. Å bruke bare 2 hjul har vi ikke testet ennå - men ser for meg at det blir veldig trasig hvis man må stoppe og putte i smokken, f. eks!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Hei! Så svaret først nå. Takk for erfaringer. Fungerer den omtrent som en vanlig vogn med de hjulene? Er de like store som de originale bakhjulene? Det med to hjul så jeg bare som en mulighet på nettside her. Har en onkel og tante som er veldig glad i fjellturer og Jotunheimen. Så babyen skal nok med på endel turer dit, så greit å ha en vogn som kan fungere til det også. Synes buggisen er så utrolig god på de områdene jeg har brukt den så langt, men det var bare to uker i storby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå