Gå til innhold

noen som er redd for og få 29 februar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tenkt tanken.. Men egentlig er det jo ikke så farlig heller da.

Det er jo kun i barndomsårene at det blir en"plage".

Dagen kan jo feires som normalt uansett.. Bare flytte den til 1. mars de årene det ikke er skuddår.

Er ikke alle som har bursdag samme dag som supermann :)

Annonse

Jeg vil helst sleppe den datoen 29..

Men det er mange andre datoer også i februar som jeg vi slippe...

Svigemor blir 50år 16 februar, svigeforeldrene mine har bryllups dag 25 februar og min stemor fyller 40år den 28 februar. Jeg vil ha 15 februar å føde på jeg....midt i måneden...perfekt:)

Har det bak i minnet mitt ja! :)

Jeg sier det er 2 dager jeg skal prøve å knipe igjen og det er 29 februar og 3.mars! ;)

Både jeg og gubben har bursdag den 3 mars skjønner dere.... ;) Lille snuppa mi skal få slippe å ha bursdag på samme dag som foreldrene sine ja! ;)

Annonse

Jeg synes det hadde vært flott å få barn den 29/2. Broren min er født da og han har aldri hatt noen problemer med det under sine 35 år. Vi feirer jo bare den 28/2. Har termin 22/2. Min andre bror er født den 19/2. Så jeg "risikerer" å få på begge brødrenes bursdager.

Hei!

Vi har fått UL-termin 29.februar. Jeg er overhodet ikke redd for å føde den dagen! Det er nok en fordel for prinsessen å bli født en annen dag, men går alt greit blir jeg overtakknamlig, da spiller datoen ingen rolle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...