Gå til innhold

August, september og oktober treff på Era torsdag 11.Oktober kl.12.30.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg sovnet dessverre fra treffet som var på mandag jeg...Det tar på å ha ei lita jente som er endel urolig pga magevondt, stakkars! I tillegg har vi bestemt oss for å flytte til Stavanger, så nå skal vi selge huset her og flytter iløpet av oktober. Altså,- mye på en gang!

Har veldig lyst å komme på treffet neste gang og se alle de søte små. Hvis vi ikke allerede har flyttet da, så kommer jeg og Kari.

-Ingvild

Lykke til, LINDA! :)

Tenker på deg hele veien fra Lillestrøm... :) hihi..

Gratulerer til alle andre i klubben også, synd at jeg ikke får se deres søte små... MÅ sende meg et gruppe-bilde når alle har født! :)

Stoooooooooor klem

Annonse

Hei der...

Først:Masse lykke til i morgo Linda...kjempespennende!!og du er i gode hender,har jo vert igjennom det der:) Gleder oss til å få treffe dere.

Og til Ingvild: Håper dere rekker å komme på treffet,hadde vert koslig å få hilse på lille Kari...fikk jo ikkje sett ho på sjukehuset...vist ikkje så må dere ha lykke til med salg og flytting!:)

Eg og Tilde vil være med på treff:)

Snakkes

klemz fra Olaug

Hei og hopp!!

Då Linda håper eg du har fått pressa ut det vesle nurket..!! Visst ikkje du òg har tenkt å bruke 33 timar då.. He he:)

Ingvild!! Håper virkelig du får tid å komma på treffet før du flytter til Stavanger!! Har veldig lyst¨å sjå det vesle nurket!!

Uansett, Bendik og eg stiller opp på treffet!! Me glede oss som vanlig!!

Tipper også at både Stina, Anniken og Helene kjem! Så bestill stolar til dei òg!! Kanskje eg tek med meg ei ny venninne også!! "Jo flere vi er sammen..."

Ha ei god natt folkens!! Helsing Bendik og Ragnhild!!

Vi skulle svært så gjerne vært med dere på torsdag, men jeg og Anna er dessverre bortreist. Hyggelig å treffes på formiddagen i stedet for kveld og gleder meg voldsomt til å se alle sammen igjen med babies.

Vi snakkes!

Irene og Anna

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...