Gå til innhold

dere med januar/februar baby; hvilken vogn anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil sterkt anbefale deg å skaffe deg en lun sportsvogn som kan brukes som bagvogn med f.eks. softbag. Babyen er fortsatt liten når høsten/vinteren kommer, og flere av disse fancy vognene på markedet har svært åpne sportsvogndeler. Jeg brant meg selv på dette, og måtte kjøpe ny vogn nå i høst, så babyen får sitte lunt i vinter.

Eksempler på slike vogner er Teutonia, Simo, Emmaljunga, Brio.

Jeg synes i alle fall det er viktig at babyen sitter lunt og kan ligge helt flatt.

Anbefaler TFK joggester twist. Svært romslig og super lett. Blir også liten sammenlagt. Har hatt den i 2 år til min 2 åring og skal kjøpe den samme til mine tvillinger i maven. Jeg skal ha 2 softbagger. 2 av venninne mine har hardbag og er også fornøyd.Kjøpte min forrige gjennom babyjungle i Nederland (nett) men kommer denne gangen til å bestille den i Sverige. Slipper da moms og toll. ;D

Annonse

jeg fødte i januar og kan anbefale Quinny freestyle.

Den var mer enn lun nok. Min sønn lå i en dunpose og han var varm og god. Teutonia er også bra har jeg hørt, men jeg ville gått for hardbag og ikke mykbag om jeg var deg. De er romsligere. Når sommeren kommer går du helt sikkert over i sportsvognen. Min sønn var 6 mnd da vi byttet og det var egentlig ikke pga. plassmangel,men mer fordi da var han klar for å komme seg litt opp når han ikke sov. Det at Quinnyen er for liten er jeg derfor overhodet ikke enig i, iallefall ikke for deg som føder i januar/februar og det er sommer når babyen begynner å bli ganske stor. Om våren/sommeren behøver du ikke dunpose osv. som tar mye plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...