Gå til innhold

når kan man teste etter eggløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når man sikkert kan teste etter eggløsning?...

jeg har hørt 14 dager etter eggløsning.. elr etter forventet mens.. men har pco så får jo ikk mensen .. ikke sikkert hvertfall...:)

Skrevet

Trodde det var sånn at man kunne få mens uten å ha hatt eggløsning, men ikke å ha eggløsning uten mens.

Vet du sikkert om du har hatt eggløsning da? Man skal jo kunne teste cå 14 dager etter eggløsning

Skrevet

ja jeg gadd bare ikke å skrive hele livshistoria mi på det spørsmålet der.. men jeg har vært hos gynekologen og tatt ultralyd av eggstokkene for å sjekke om det kom til å bli noen eggløsning.. og ja jeg hadde eggløsninga i gang når jeg var hos gynekologen.. merket at den fullførte og da jeg alltid har store smerter under eggløsning...

Men jeg har veldig sjelden mensen.. hadde siste i mars.. så jeg vet ikke om jeg får en ny runde med mensen.. skal egentlig ha mensen 2 okt.. men har fått resept på proveria og pergotime sånn at jeg skal begynne på det 2 okt om mensen uteblir og ikke graviditet er påvist..

leste på lommelegen i går at man kan teste på dag 12-14 etter eggløsning for å se et sikkert resultat.

klem;)

Skrevet

jeg måtte vente til dag 14 før jeg fikk noe positivt resultat. Alt før det ble negativt. Så sånn ca 14 dager pluss bør du nok vente.

Jeg kjøpte en digitaltest for å slippe og tolke streker og det var greit det.

Skrevet

ja... tenkte å teste på lørdagsmorgenen jeg.. da er det 16-17 dager etter.. burde være bra da.. så da får man bare håpe;)

Skrevet

negativ.....

takk for det men testet i kveld.. og den var negativ som vanlig... lei!!! holdt på i 1 1/2 år nå.. ikke lenge i forholdt til andre her inn men!! er lenge nok for meg.. sliter med psyken....

pergo neste mnd... elr om noen dager!...

klem.. god helg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...