Gå til innhold

Noen som skal ta keisersnitt som kan dele noen historie rmed meg eller som har tatt det før??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist jeg var gravid så ble det med keisersnitt pga svangerskapsforgiftning og at barnet ikke hadde det helt bra. Barnet mitt er helt frisk og fin i dag så alt gikk kjempebra.

Jeg er nå gravid med mitt andre barn og har 33 dager til termin. Siden jeg fikk keisersnitt sist så har jeg snakket med sykehuset angående det igjen. Jeg synes det var veldig enkelt og alt var over på en halv time. Vurderer veldig om jeg skal be om keisersnitt siden jeg sitter med en god opplevelse på det fra før. Har ikke helt bestemt meg. Men jeg har ikke noen dårlig opplevelse med det iallefall.

Jeg venter tvillinger og sist kontroll på mandag låg begge med sete ned,viss de fortsatt gjør det neste mandag blir det keisersnitt på tirsdag.Er veldig spent på dette da jeg har hatt to vanlige fødsler før,satser på at alt går greit...fordelen er jo å slippe alle riene da...men en operasjon er vel en operasjon..jeg gruer meg ikke er bare veldig spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...