Anne på landet Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 De kommer vel ikke med en gang?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei på deg! Hos meg kom bivirkningene rimelig fort. Egenlig ikke så ille bivirkning, som jeg trodde det skulle være. Kun litt mer krampefølelse i livmorområdet da tiden nærmet seg for at mensen skulle dukke opp. Litt kløe/elvblest i huden der sokkestrikken hadde vært, men det gikk over etter noen dager. Men mer oppblåst og luftig. Ellers kom de berømte 2 kg ekstra rimelig fort (dem kunne jeg klart meg uten), og så vært mye mer trøtt enn det jeg pleier å være. Litt kjedelig hvis man må opp om morgenen. Håper du ikke ble skremt, og fortsatt lykke til med sprayingen.
E n d e l i g Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg er lite plaget med bivirkninger, men sist så hadde jeg noen hetetokter, og de kom allerede andre kvelden på spray, mener jeg.
Lykkelig mor til tre Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hetetokter, veeeeldig trøtt og utrolig ustabil i humøret! Skulle tro jeg var gravid med disse humørsvingningene her! Noe jeg altså ikke er ... men forhåpentligvis blir. Sist gang hadde jeg ikke hetetokter.. men jeg hadde i steden konstant hodepine. Noe jeg heldigvis ikke har hatt denne gangen. Så, bivirkningene kan vist variere fra gang til gang. Hmmm.... når det kom? kanskje en uke etter at jeg startet å spraye? Bare blitt værre og værre utover....
Anne på landet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Takk skal dere ha for svar:-) Ganske spent på om jeg får bivirkninger eller om jeg er en av de heldige som slipper unna. Lykke til!
Gojentå Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Dette er 2 dag på spray og eg har FORELØPIG og overraskende lite bivirkninger!!!!! YES :-) har bare hatt en del muskelsmerter... men kanskje det er for tidlig for å få så mange bivirkninger enda? men eg er hvertfall glad for at det ser så lyst ut.... hvordan går det med dere andre som går på spray? (jeg går på synarela).
villevilla Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 jeg er på min andre dag og har egentli merket noe annet enn at jeg MÅÅÅ ha sjokolade.. vet ikke om det har noe med det å gjøre, men jeg har i hele dag spist og spist og kjenner at jeg blir litt amper hvis jeg ikke får når jeg vil ha.. Slik pleier jeg kun være når jeg har mensn..
Ricki Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Bivirkningene kom veldig fort hos meg.Hetetokter og hodepine var værst.Men absolutt verdt det. Nå er jeg gravid i uke 7+1 og skal på ultralyd i dag. Gleder meg masse til å se at alt er bra. Lykke til alle sammen. Stå på!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå