Marion skal få søsken! :) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei Elise29!! Hvordan går det med deg?? Tenker på deg innimellom og lurer på om du har blitt gravid igjen, men ser at du ikke har det Hva skjer fremover? IKM den 28.? Da er min prinsesse 6 mnd gammel!! Hun fikk sin 2. tann idag Det er så moro!! Det går så utrolig fort! Om du klikker på navnet mitt, kan du gå inn å kikke på bilde av henne Jeg håper du snart blir gravid!! Masse bebystøv til deg!! *********'''''**'*'*'***''****'* Klem fra mammaen til Marion
Elise29 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei vennen Så koselig å høre fra deg! Har tenkt på deg mange ganger, men visste ikke om du var her inne lengre. Det er du vel kanskje ikke heller sånn vanligvis? Så kjekt å høre at alt står bra til med deg og Marion. Jeg har også VELDIG lyst å snart få oppleve det Har vel egentlig gitt litt opp. Har time for samtale ang. prøverør på tirsdag, 4 dager etter ikm, så jeg håper jo litt at vi kanskje kan avbestille... Men jeg tør ikke være optimistisk. Har blitt skuffet så utrolig mange ganger. Har ingen følelse av om jeg er gravid eller ikke. På mandag begynte jeg å kjenne litt menssmerter og i går og i dag kjenner jeg det også innimellom. Ingen tegn til TR enda, men er jo 2 dager igjen til ikm. Har tatt trippel pergokur denne pp'en, vet ikke om du har lest det noen annen plass. Det er jo litt større sjanse for å få flerlinger ved pergo og i natt drømte jeg faktisk at jeg ventet firlinger...hehe. Håper virkelig at jeg ikke er sanndrømt. Tvillinger kunne jeg klart ) Det gikk forresten ikke an å trykke på navnet ditt, men hadde jo vært kjempekos å se bilder av Marion Jeg skal se om jeg klarer å sende deg mld privat (har aldri gjort det før), så kan du kanskje maile?? Stor klem fra Elisabeth
Elise29 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Nå fikk jeg til å trykke på navnet ditt. Det var bare når jeg holdt på å skrive i sted at det ikke gikk.... Marion var kjempesøt da. Du er kjempeheldig som har henne ) Klem
Marion skal få søsken! :) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Hei igjen!! DET hadde vært noe det Fått firlinger ja.. puh! Da har du noe å holde fingrene i da.. hehe Det er for alle gangene det ikke gikk dette vuttu.. om du er sanndrømt da.. hehe Bedre med firlinger enn ikkeno vel?? DET tror jeg er slitsomt ja.. uff.. glad jeg fikk en om gangen ja. Holder det Jeg håper virkelig at du får det til denne gangen! Viss ikke er det bare å kjøre på med prøverør da.. og få frilingene dine Jeg er ikke så ofte her nei, men det hender jeg sjekker deg opp litt.. for å se om du har lyktes. Når det endlig blir din tur, så har du massssse å se frem til! Det er 100 ganger bedre enn du tror også! Ihvertfal var Marion det.. hun er veeeldig snill da Og veldig søt selvfølgelig Hold meg oppdatert da! Og ha en god helg!! Slapp av og la bebystøvet strømme til deg!! *************************************** '********** ' *************** ' ******' Klem fra Tone:)
Elise29 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Heisann Tone Da var den store dagen kommet. Har sovet etter nattevakt i dag og tok en test når jeg våknet kl 14.15. Den var selvfølgelig negativ. Det var jo egentlig som forventet, men ikke akkurat det jeg håpet. Måtte kikke på den igjen nå isted og da så jeg at teststreken var blitt ganske sterk. Men den er jo ikke gyldig lenger etter å ha lagt i en time. Jeg får bare vente noen dager før jeg tester igjen tror jeg. Skal jo til samtale om prøverør på tirsdag, så jeg må iallefall teste før det. Har hatt mensmurringer siden mandag nå, men ingen tegn til TR så langt. Litt rart i grunn, og det gir meg jo selvfølgelig litt forhåpninger. Kommer til å blir SÅÅÅ deprimert hvis mensen kommer Har ingen symtomer annet enn mensmurringer og litt verking i puppene. Tror ikke jeg hadde taklet firlinger nei...huff, men tvillinger hadde jeg ikke sagt nei til ) Har egentlig alltid kunne tenkt meg tvillinger, så det skulle jeg nok greid, selv om det sikkert hadde vært slitsomt nok. Men når man bruker så lang tid for å få det til, så kan jeg like godt få to hvis jeg først får det til :-) Gleder meg kjempemasse til å bli mamma...hvis jeg blir det. Håper jeg får en skikkelig snill unge slik som deg da Glemte å spørre sist om hvorfor det ble keisersnitt på deg? Jeg har en venninne som også fødte den 28 mars. Hun ble satt igang pga svangerskapsforgiftning. Holdt på å gå skikkelig gale under fødselen både med henne og ungen, men heldigvis gikk det bra til slutt ) Er ikke bare bare å få barn... Ha en kjempefin helg du også, så skal jeg gi beskjed så fort jeg har testet igjen Stor klem fra meg
Elise29 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Da har jeg testet igjen og jeg er GRAVID!!! Kan ikke tro at det er sant! Tårene bare spurtet når jeg så at det kom opp et kryss! Fy søren altså....jeg kan ikke tro det. Kommer til å gå å surre rundt i hele dag...hehe. Tenkt at det var trippel kur som gjorde susen! Nå håper jeg bare spiren holder seg der inne ) Mange klemmer
Marion skal få søsken! :) Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅ MORO!!!! Endelig Nå håper jeg virkelig spira di sitter fast ordentlig!!! Og håper det blir tvillinger jeg.. så mye å lenge som du har jobbet for dette!! Husker hvordanjeg hadde det etter min test..hehehe Helt vidunderlig!!! Åh! Jeg er så glad for deg jeg!! Tenkt på deg i hele helga! Lykke til assa!!!! Masse lykke til!!! Jeg så foresten at du lurte på hvorfor det ble keisersnitt på meg.. det var fordi ho ikke ville snu seg. Det hadde blitt setefødsel og siden hun begynt eå bli stor alt, jeg lå på vippen til å ha svangerskapsdiabetes den siste tiden og da vokste un raskt se. Så de mente at det var best med keisersnitt.. jeg var veldig glad ofr det egentlig, fordi mammaen min hadde en veldig tøff fødsle meg meg pgs smalt bekken.. så om jeg hadde arvet det og så.. DERFOR ble det keisersnitt Så artig Elisabeth Må følge med litt her nå ja.. Lykke til, slapp av å nyt graviditeten!!!! Mange klemmer fra
Marion skal få søsken! :) Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2007 Når har du termin da foresten?? HIlsen glad
Elise29 Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Takk takk ) Jeg er kjeeeempeglad!! hehe... Håper også inderlig at det går bra denne gangen. Prøver å ikke tenke så mye på det egentlig, men det er jo ikke så lett Var helt kake på nattevakt i natt og selv om jeg var dautrøtt når jeg kom hjem fikk jeg ikke sove. Er helt i koma nå etter 3 timers søvn. Får håpe det blir bedre etter hvert. Har forresten snakket med sjefen i dag og hun skulle gjøre alt hun kunne for at jeg skulle få slippe nattevakter fremover. Ba om å få slippe nå i 1. trimester når risikoen for SA er størst. Tror jeg skal ringe og høre om jeg får komme på UL i uke 9-10, bare for å se at alt er greit. Tror jeg hadde roet meg litt da hvis alt var i orden. Terminen blir 8 juni ifølge terminkalkulator, akkurat 3 mnd etter min søster har termin. Det blir kos å ha permisjon samtidig ) Har allerede fortalt det til henne og samboeren hennes og en venninne. Tenkte at det var like greit, siden jeg uansett ville sagt det dersom jeg hadde mistet igjen. Skal også si det til en annen venninne (tror jeg) og en veldig god kollega. Skal også si det til mamma om noen uker tror jeg. Får ta det litt som det kommer. Men resten skal vi ikke fortelle noe til før uke 12-14 ) Tror det er en del som kommer til å få litt sjokk ) Gleder meg til å kunne fortelle det, bare synd tiden går så saaakte nå...huff. Så bra at du fikk keisersnitt da! Høres IKKE noe godt ut med setefødsel og særlig ikke dersom ungen er stor i tillegg. Hvor stor var hun når hun ble da? Jeg vil også ha keisersnitt dersom alternativet er setefødsel.... Gleder meg til å se "Jordmødrene" i kveld. Ser du på det? Jeg blir så rørt og tårene triller alltid når jeg ser på ) Skriv snart tilbake da. Koselig å ha kontakt med deg igjen. STOR klem
Marion skal få søsken! :) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 Ja det skjønner jeg.. at du er glad mener jeg Og forstår veldig godt at det er vanskelig å holde tett..jeg klarte vente med å fortelle det til mamma og pappa i uke 10.. da dro vi til dem rett etter vår første ultralyd og fik vite at alt er bra Marion var 4040g og 35cm fra hode til stump da.. fikk ikke målt lengden hennes ordentlig for bena hennes skulle ikke trekkes ut. Hun så ut som en M i underkroppen stakkars. Så fint at sjefen din tar hensyn til deg da! Håper du slipper nattevakter på leeenge da. Kanskje du får litt ordenpå sovinga di også etterhvert:) Men skjønner at du er spent ja. Åh.. får lyst til å bli gravid igjenjeg.. hehe Litt tidlig kanskje da men Ja, jeg ser på Jordmødrene, men jeg glemte det idag! Jeg får sette meg på pc`n å se det på nettet en kveld. Nå er det litt sent. Det er skikkleig rørende ja! Etter jeg fikk Marion gråter jeg for alt og ingenting jeg.. hehe Positivt assa. Jeg har ikke noen depresjon, jeg blir bare så raskt rørt til tårer.. hehe Tårene triller i hvert program hos meg og ja.. hehe Det er jo en så stor opplevelse! Gikk liksom ikke opp for meg før jeg var i situasjonen selv Gled deg! Hvordan reagerte mannen din foresten?? 8. juni ja.. det virker som en evighet frem dit.. men det går raskere enn du tror Spesielt slutten! Plutselig er h*n der i armene dine.. De 3 første er vel egenltig de lengste.. da syns det ikke så godt på deg..også er det det med å vente med å fortelle det til folk osv osv.. Da er det liksom bare å vente og vente på alt da Åh.. er så glad for deg!!! Gleder meg til å følge med deg utover! Nattaklem
Elise29 Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hei igjen. I natt har jeg sovet skikkelig godt. Føler meg utrolig frisk og opplagt i dag når jeg er ordentlig uthvilt. La meg kl 23 i går og sov til 09.45. Var våken et par ganger, men klarte å sovne igjen etter en stund. Er så glad jeg har fått ordnet det med nattevaktene ja. Skal bli deilig å kunne å normal døgnrytme fremover nå, selv om jeg stortrives på natt. Men må gjøre det jeg kan nå for å hindre at det skal gå gale... Jeg tuter også for alt og ingenting. Isted fikk jeg tårer i øynene av en hund på TV som var så utrolig søt...hehe. Er ikke så lett å kontrollere, men det plager med nå egentlig ikke. Er bare sånn det er ) Samboeren min ble kjempeglad og redd samtidig når jeg fortalte det. Han visste jo at jeg skulle teste den dagen, men han hadde det så travelt på jobb at han ikke hadde tid til å tenke på det... Tror han fikk litt sjokk også når jeg viste han testen. Vi har jo prøvd så lenge og har blitt skuffet hver mnd, så tror ikke han var helt forberedt på positiv test nå når det endelig skjedde ) Litt morsomt. Ingen av oss tør å glede oss så veldig helt enda, men det er jo litt vanskelig å ikke glede seg litt. Jeg håper jo så inderlig at det skal gå bra denne gangen ) Marion var nå bra stor når hun ble født da, men ikke unormalt stor akkurat. Må være deilig å slippe å presse henne ut vil jeg tro....hehe. Det var nå godt at alt gikk bra iallefall og at hun var frisk og fin Nei, det er best jeg kommer igang med å gjøre noe fornuftig nå. Ha en fin dag så lenge! klem fra meg
Marion skal få søsken! :) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2007 Hei igjen!!! Er alt bra med deg?? Vært på ultralyd enda?? Fått time? Hvor mange uker er du på vei nå?? Spennede å følge deg Her er alt bra ihvertfal. Snuppa snudde seg endelig igår.. på gubbens 29-årsdag..hehe fin gave det Har sliti litt med dette se. Rart at sånne små ting er såååå utrolig hendelser..hehe Bare gled deg!! Som du skjønner, skal det ikke mye til for å glede et mors hjerte..hehe Nei, jeg får begynne å vaske jeg.. tar litt lenger tid når jeg har Marion Ha en strålende fin helg!!! Klem
Elise29 Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Hei hei. Det gikk gale denne gangen også. Fikk blødninger når jeg var ca 6 uker og aborterte en uke etterpå. Det var kjipt. Nå er det 3 uker siden og jeg kom faktisk fort over det, tro det eller ei. Nå har jeg begynt med akupunktur. Fikk beskjed om at jeg hadde "low energy" og at det var derfor jeg kroppen ikke klarte å holde på et foster. Nå jobber hun med å få opp energien igjen, slik at jeg forhåpentligvis klarer å beholde neste gang. Det kan ta noen uker eller mnd. Tror vi kommer til å vente til januar før vi prøver igjen, men det kommer uansett an på hva akupunktøren sier. Er jo ingen vits i å prøve før hun er fornøyd med energien min ihvertfall ) Høres så koselig ut å ha en liten tulle, du er skikkelig heldig. Har dere tenkt å prøve på flere snart?? Håper alt er bra med dere. Koselig at du stikker innom av og til Klem
Marion skal få søsken! :) Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2007 Hei Elise!! Så leit å høre Men godt du er igang med å tenke fremover! Akupunktur ja. Spennede det. Er jo ikke rart du har lav energi etter dette året her da, så det kan jo være noe i det. Du får prøve å lade opp og slappe av så godt som mulig i julestria. La andre ta de værste jobbene og si at du må lade batteriene dine Jeg har stor tro på akupunktur. Jeg håper alt er bra med deg. Jeg ble skikkelig trist når jeg leste innlegget ditt (for altfor lenge siden) Du spurte om vi hadde tenkt å prøve på flere snart.. Vi skal nok det, men ikke enda Vil nyte denne tiden med Marion en stund også vil jeg finne ut av jobbsituasjonen min førjeg tenker på nestemann. Jeg vil jo ikke tilbake dit jeg var. (De ville jo sparke meg når de fant ut at jeg var gravid, om du husker det)Også har jeg egentlig mest lyst til å være hjemmemed Marion i 2 år til, men tviler på at vi har råd til det. Akkurat kjøpt hus nå og så.. hehe Må finne meg en deltidsjobb i det minste. Vi får se. Men har absolutt lyst på felere Marion'er Om alle kunne blitt så snille du. Sukk.. Jeg ønsker deg lykke til og ha en fiiiiiiiiiiiiiin førjulstid!! Kos og Klem
Marion skal få søsken! :) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2008 Godt nytt år!! Må DETTE bli året for deg!! Hvordan går det med deg??? Hatt en fin jul? Klem fra Tone
Elise29 Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Hei Tone!! Har virkelig dårlig samvittighet nå siden jeg ikke har svart deg før... Er lite her inne for tiden. Har ikke prøvd å bli gravid igjen siden SA'en i oktober. Fikk beskjed av akupunktøren at jeg burde vente til etter nyttår med å begynne å prøve igjen, slik at hun fikk opp energien min før det skjedde noe. Så når januar kom og vi skulle begynne å prøve igjen, så ville ikke samboeren min. Fikk ingen forklaring på hvorfor, så vi har fremdeles pause... Har tenkt å nevne for han om vi kanskje skulle prøve litt igjen fra mai. Da får vi en nany som er født i februar eller utover våren alt etter hvor fort vi lykkes, om vi lykkes osv. Håper virkelig 2009 blir året vårt ) Kanskje du får nr. 2 også da?? Eller er det noe på gang nå? Du er kjempeheldig som klarte å bli gravid så fort og at det gikk bra. Unner ikke min verste fiende det slitet jeg har hatt. Tror jeg må be legen min om å bli henvist til en annen gyn. Har ikke vært så veldig fornøyd med hjelp og oppfølging fra hun jeg har, så jeg burde kanskje byttet. Jaja, ikke så mye nytt her som du skjønner. Går det fint med dere da?? Marion er vel blitt 1 år nå? Helt utrolig hvor fort tiden går... Noe nytt med jobb eller annet? Håper alt er bra med dere iallefall Stor klem, Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå