Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det like bra som stellematta man f.eks kjøper på barnas hus? Noen som vet om den er like stor som den på barnas hus? Så den på Ikea, men vil ikke ha så liten stellematte. Skal kjøpe vanlig kommode på Ikea (hemmnes) og legge en stellematte oppå. Bor langt unna Barnas hus. Jysk er nærmere, så hvis den stellematta er bra, tenker jeg at jeg kjøper der. =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei. Vi har en blå med bamser på som vi kjøpte på jysk for ca 2 år siden. Målte den nå. Den er ca 75 cm lang. Funker hel bra for oss. Skjønner ikke hvordan en stellematte kan være dårligere enn andre, egentlig. Vi kommer til å kjøpe på jysk igjen hvis vi trenger ny )
M&K+Påsan <3 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg har denne. Men ikke i den fargen. Kjøpte for ca 6mnd siden. Syns den er veldig grei den !! Pappa har en større, den liker ikke jeg da .. Er sånne store kanter..? Dermed syns jeg selve matta blir ganske liten av seg ..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Okey..Da tror jeg jeg drar dit å kjøper istedet for å kjøre lange veien til barnas hus. ) Det jeg mente med om den stellematta er like bra som den på f.eks barnas hus, er at jeg har sett 2 matter, den på Ikea og den fra barnas hus, som jeg så hos ei venninne. Synes Ikea sin virker litt liten, og synes den som er større virker litt bedre å ligge på. (jeg tar kanskje feil?) Så ønsker en som er større enn den på Ikea.
Kristin* Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Ja, jeg har kjøpt den Ole Brumm matta på Jysk, har ikke prøvd den ennå ( babyen er ikke født :-) Men jeg synes den ser fin ut jeg, også er den i litt mykere stoff enn andre jeg har vært borti, den er ikke så plastikk aktig.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Trodde de "plastikk"-belagt var mer praktisk enn de i stoff jeg, så slipper man all den avføringen og slik som trekker ned i matta =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Ja, det er helt klart mest praktisk. De har jo en tendens til å tisse med en gang de får av seg bleien. Jeg har alltid brukt plastikk stellematte med et lite håndkle på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå