Gå til innhold

Kan graviditetstest vise feil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på fredag (min mens er super regelmessig), men ingen mens har kommet. Tok test i går, men den viste negativ. Har mensmurringer og er kvalmen noen ganger til dagen. En annen ting jeg har merket er at jeg griner for ingenting. Kan testen vise feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hende kroppen din produserer for lite hcg...vent noen dager å prøv ijenn.

Skrevet

jeg fikk postitiv test en gang, dro il legen dagen etter men der var den negativ, tok også blodprøve men den var også negativ.. så det går ann ..

Skrevet

Jeg har hørt at graviditetstester kan være falskt negative, men ikke falskt positive. Så det er nok håp :-) Lykke til!

Skrevet

Tester kan absolutt vise feil. Spesielt når det kommer til negativ. Noen skiller ikke ut så mye HCG som nevnt her og dermed blir det vanskelig å påvise. Men ville tatt en tur til legen for sjekk eller rett og slett ventet litt og tatt en test igjen. Kanskje forsøkt litt forskjellige tester

I flg damen på legekontoret mitt viste de ytterst sjeldent feil når den var positiv (og for å si det sånn.. dersom mensen ikke kommer så er det vel trolig fordi det er opptatt der alt? :)

Lykke til!

Skrevet

Ja, det fikk jeg og beskjed om av legen min. Enten har du det gravidhormonet som slår ut positivt på testen eller ikke. Jeg tok 3 tester 4 dager FØR jeg skulle hatt mensen og den slo ut positiv hver gang :-). Legen gratulerte meg og sa det ikke var nødvendig å komme til han før det hadde gått noen uker, hehe

Skrevet

Har tatt to tester... Første var negativ, men følte lissom likevell jeg var gravid, så jeg tok en til... som var positiv! Så ja, de kan vise feil:) spesielt hvis en tar de ganske tidlig etter befruktning! Pga HCG verdiene er ofte lave da.. ;)

Så rådet mitt er ! Kjøp en til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...