ApriIbaby Skrevet 25. september 2007 #1 Del Skrevet 25. september 2007 ....må være superrask. Skjer så mye her inne om dagen at man må innom i ett for å se etter nytt. Skriver mer siden. Gubben kikket skrått på meg da jeg åpnet lappisen nå....er bryllupsdagen vår og vi har nettopp spist en bedre biffmiddag med rødvin og det hele. Må nesten være sosial i min ikke-virituelle-verden resten av kvelden. Gleder meg til å lese masse nytt her i morgen - blir fra jobben det da :-// Ha en fortsatt god kveld, jenter. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 25. september 2007 hihi... måtte logge meg inn igjen for å viderformidle gubbens kommentar da jeg var så rask her inne: "Var det ikke mer strøm på pc'n nå, eller???" kanskje han begynner å bli sjalu på dere *S* *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 He, he, i perioder har det vært ganske ille her også med pc-tid... Har et annet forum jeg er veldig aktiv på, og til tider føler jeg at jeg har BODD der inne... Men det er både spennende og morsomt å være sosial med andre uten å forlate sofaen!! Kos dere med feiringen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2007 Takk for det. Behagelig måte å være sosial på ja....Er her så mye til tiden at det dekker hele mitt sosiale behov jeg (stakkars vennene mine) Stikker innom en litetur mens gubben gjør forretninger på badet. Tar litt tid det etter en biff *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #5 Del Skrevet 25. september 2007 *ler* gratulerer med dagen! Tror gubben har gitt opp mitt ikkevirtuelle liv...hehe..neida... Kose dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå