Gå til innhold

Ikke bestilt time hos jordmor enda jeg..


*tybber*

Anbefalte innlegg

Bør jeg kanskje det?

Er 12 uker i dag. Ikke hatt noen problemer eller noe. Vært hos legen èn gang, skal tilbake om ca 2 uker.

 

Er det noe å stresse med før neste legekontroll, eller kan jeg vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke stresse,klart du kan vente. Ring når du føler for det selv. Du trenger jo ikke å gå til jordmor hvis du ikke vil eller har behov.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

€neida, men kan tenke meg å gå til jordmor, men føler liksom ikke behovet nå, som jeg er så "kort" på vei.

Ringer etter neste legetime jeg da! :o)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte time hos jordmor i dag, og jeg er 11 uker på veg. De ville ikke at jeg skulle komme før i uke 16 hvis det ikke var noe spesielt. Vet ikke om det er stor pågang på timer hos din jordmor, men du kan sikkert vente litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ei annen jeg snakker med òg si det. At man ikke gikk til sjekk hos jordmor før uke 16..

 

Så da venter jeg garantert! *hihi*

Føler som sagt ikke noe behov for å dra dit nå! =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....... Jeg ble faktisk ring opp av jordmor , som hadde fått beskjed om å kalle meg inn til time. Skal dit på fredag og da er jeg ca 10+2.......... He he måtte jo bare flire når hun ringte :-) Jeg har et risiko svangerskap og bruker bla fragmin sprøyter , blir også fulgt opp av gyn pol på sykehuset. Det er vel derfor hun vil ha meg inn så tidlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var kun to ganger hos jordmor ved forrige svangerskap, jeg. Nå skal det sies at jeg hadde ganske ofte time hos legen de siste 5 mnd, så da følte jeg ikke at det var nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...