Gå til innhold

Ikke bestilt time hos jordmor enda jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg kanskje det?

Er 12 uker i dag. Ikke hatt noen problemer eller noe. Vært hos legen èn gang, skal tilbake om ca 2 uker.

Er det noe å stresse med før neste legekontroll, eller kan jeg vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke stresse,klart du kan vente. Ring når du føler for det selv. Du trenger jo ikke å gå til jordmor hvis du ikke vil eller har behov.

Lykke til :-)

Skrevet

€neida, men kan tenke meg å gå til jordmor, men føler liksom ikke behovet nå, som jeg er så "kort" på vei.

Ringer etter neste legetime jeg da! :o)

Takk for svar!

Skrevet

Jeg bestilte time hos jordmor i dag, og jeg er 11 uker på veg. De ville ikke at jeg skulle komme før i uke 16 hvis det ikke var noe spesielt. Vet ikke om det er stor pågang på timer hos din jordmor, men du kan sikkert vente litt :)

Skrevet

Hørte ei annen jeg snakker med òg si det. At man ikke gikk til sjekk hos jordmor før uke 16..

Så da venter jeg garantert! *hihi*

Føler som sagt ikke noe behov for å dra dit nå! =P

Skrevet

Hm....... Jeg ble faktisk ring opp av jordmor , som hadde fått beskjed om å kalle meg inn til time. Skal dit på fredag og da er jeg ca 10+2.......... He he måtte jo bare flire når hun ringte :-) Jeg har et risiko svangerskap og bruker bla fragmin sprøyter , blir også fulgt opp av gyn pol på sykehuset. Det er vel derfor hun vil ha meg inn så tidlig .

Skrevet

Jeg var kun to ganger hos jordmor ved forrige svangerskap, jeg. Nå skal det sies at jeg hadde ganske ofte time hos legen de siste 5 mnd, så da følte jeg ikke at det var nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...