Anitahar2barn Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 glemmer visst at jeg er gravid...spiste spekemat idag. Er bare i 6. uke idag da..det er vel ikke så farlig så tidlig eller? Uf da..må tenke meg litt om framover nå.
Brummeline3barnsmor Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det går nok bra....har spist spekemat begge mine tidligere graviditeter..å har to friske fine barn :-)
sommerfuglene Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hehe, har så lyst på spekemat eg òg!! Må visst hive litt i fryseren sånn at eg har når behovet melder seg... For å stritte imot lystene går vertfall ikkje, hehe
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Lurte litt... er salami spekemat?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Det lurer jeg på også.. Annser det jo som spekemat, men er det trygt å spise? Holder det å putte spekemat i fryser før man spiser det??? Leste noe om varmebehandling men etter å ha lest på utallige påleggspakker står det jo ingenting om dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå