Gå til innhold

Heia, Trønder damer!!

Anbefalte innlegg

Det var kjempekoselig og treffe dere i dag, så arti at så mange kunne komme =)

Vi ble enig om at neste treff blir Mandag 1 okt kl 13.00 på "Mormor`s" i midtbyen. Håpe de fleste kan komme, hvis ikke avtalt vi like godt et treff til på Mandag 8 okt kl 13.00 på "Mormor`s" det å.

Godt å kunne treffes på dagtid å.

Skal minne dere på 8 okt når det nærme seg ;)

Og jeg kommer

msas

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10478643-heia-tr%C3%B8nder-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia, da ser det ut som at jeg må melde avbud :( Formen tilsvare dagens vær...

også har jeg lovt å si fra at ( hun som hadde termin om 14 dager på forrige treff har født!!!! Lille Simen kom til verden på fredag 29 sept =) han er helt skjønn =)))

Dessverre på grunn av ammetåken som snart melder sin ankomst husker jeg ikke hva mamma`n hete (!) Hun satt ved siden av meg sist, med mørkebrunt hår, på slutten flyttet hun seg etterhvert på sofa`n. Snakket om at baby`n var så lang, noen som vet hvem jeg prater om? Uff, så flaut...

Men,men kos dere masse! Skal kom på neste treff, som er mandag om ei uke ( hvis ikke baby`n har kommmet da ;)

Annonse

heihei! kom akkuratt inn for å melde avbud selv jeg også. Orker rett og slett ikke å begi meg ut i drittværet..

Jeg vet hvem du tenker på; men så var det dette med navn ja. hehe.. Morsomt at lillegutten har kommet. Gratulerer så masse til henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...