Gå til innhold

engster meg igjen..*dååån*


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

for noen uker siden var jeg på tidlig UL for å sjekke det lille nurket pga bittelitt blødning, og alt var topp! Nå merker jeg at jeg engster meg igjen.. synes endel symptomer har dabbet av,men er kanskje vanlig når man er 11+4 uker på vei? kvalmen har gitt seg og matlysten er i ferd med å komme tilbake.. Har fortsatt ØMME bryster... tror ikke det er sunt for meg å være her og lese om sa-er og ma-er... :/ skal på kontroll om nesten 2 uker hos jordmor,så hun merker vel hvis det er noe galt da!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmor vil merke om noe er galt, for hun kommer sikkert til å høre på hjertet. Og du er jo 11+4 heldiggrisen, så symtomene begynner nok å avta, og da er du kjempeheldig!!! Jeg er så kvalm nå og kastet opp til uke 27 i forrige svangerkap, så skulle ønske mine sympt. ville gi seg i uke 11-12!! Men skjønner kjempegodt hvordan du har det, for man er liksom bekymret uansett om man er kvalm (babyen får ikke nok mat, den utvikler seg ikke optimalt osv) eller symptomfri (å, nei, SA/MA). Sånn er det å bli mor, BEKYMRINGEN starter;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med kattungen i at bekymringer er en del av svangerskapet for de fleste. Nå er du heldigvis snart over den verste kneika, og får sikkert beskjed om at alt er ok. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...