Gå til innhold

Er dette symptomer på graviditet??? SVAR NOEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følt meg generelt slapp og uvel i det siste, og det verker i kroppen. Har stikninger i livmoren kjennes d ut som, og hyppig avføring. Vi har prøvd å bli gravide denne måneden, derfor jeg spør. Men vet ikke....kanskje d bare er et virus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp, uvel, stikninger i livmoren kan være syptomer på graviditet.. ta en test og sjekk om du er gravid

Skrevet

Hvis dere begynte å prøve denne månden vil jeg tro at du faktisk bare innbiller deg det foreløpig. Var slik selv før jeg ble gravid. Man er så keen på å bli gravid at man tar alt for å være tegn på Graviditet. Men! Det kan være at jeg tar feil. Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett stumpet røyken (om du røyker) kuttet ut alkohol og begynt å ta folat (om du ikke allerede har startet da).

Jeg merket selv at jeg var gravid da jeg ble kjempe trøtt og veldog kvalm. Man blir også helt annerledes i kroppen, vanskelig å forklare. Ofte så bare vet du at du er det, en form for indre visshet. Anbefaler deg å ta en test når du normalt ville vente mens. Ikke noe poeng å ta den før, da det ikke er sikkert at den vil vise noe ennå uansett.

Kjempe lykke til!

Håper du er gravid!

Skrevet

Jeg aner ikke om du er gravid- ta en test! Vil bare si at når du skriver med store bokstaver så er det å regne som roping. Det er mange som blir litt irriterte over at folk roper og dermed krever svar i overskriftene sine. Du får sikkert flere svar uten denne ropinga. Bare et tips.

Lykke til! :-)

Skrevet

Den ropinga må isåfall foregå i hodet på vedkommende. Når jeg leser overskrifter med store bokstaver, er d fordi vedkommende som har skrevet innlegge trenger svar raskt, og er redd for at innlegget bare skal bli oversett og "presset" ned av andre innlegg. "Mange som blir irriterte". Er d mulig?? Hvis ikke folk har bedre ting å irritere seg over en overskrifter med store bokstaver. Jeg blir overhodet ikke irritert når noen skriver med store bokstaver. Hvorfor skal jeg bli det egentli?? Har andre ting å være oppgitt over!

Skrevet

Det er mange symptomer på graviditet. Noen har jo ikke symptomer i det hele tatt, mens noen mange. Noen ganger kan man innbilde seg dette fordi man ønsker så veldig at man er gravid, og enten overdriver ved å gå å kjenne etter, eller så er man kanskje bare ikke helt i form. I blandt kan det være ganske likt premenstruelle symptomer også. Så uansett symptomer eller ikke - vanskelig å si. Hva sier magefølelsen?

Vent og ta en test hvis mensen ikke kommer.

Skrevet

eh..hvem er det som ikke har fått med seg at store bokstaver betyr skriking på nettet da...trudde alle visste at det var en no-no ..men tydeligvis ikke..jeg svarer aldri på innlegg som SKRIKER ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...