Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg har følt meg generelt slapp og uvel i det siste, og det verker i kroppen. Har stikninger i livmoren kjennes d ut som, og hyppig avføring. Vi har prøvd å bli gravide denne måneden, derfor jeg spør. Men vet ikke....kanskje d bare er et virus..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 slapp, uvel, stikninger i livmoren kan være syptomer på graviditet.. ta en test og sjekk om du er gravid
Tinish Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hvis dere begynte å prøve denne månden vil jeg tro at du faktisk bare innbiller deg det foreløpig. Var slik selv før jeg ble gravid. Man er så keen på å bli gravid at man tar alt for å være tegn på Graviditet. Men! Det kan være at jeg tar feil. Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett stumpet røyken (om du røyker) kuttet ut alkohol og begynt å ta folat (om du ikke allerede har startet da). Jeg merket selv at jeg var gravid da jeg ble kjempe trøtt og veldog kvalm. Man blir også helt annerledes i kroppen, vanskelig å forklare. Ofte så bare vet du at du er det, en form for indre visshet. Anbefaler deg å ta en test når du normalt ville vente mens. Ikke noe poeng å ta den før, da det ikke er sikkert at den vil vise noe ennå uansett. Kjempe lykke til! Håper du er gravid!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg aner ikke om du er gravid- ta en test! Vil bare si at når du skriver med store bokstaver så er det å regne som roping. Det er mange som blir litt irriterte over at folk roper og dermed krever svar i overskriftene sine. Du får sikkert flere svar uten denne ropinga. Bare et tips. Lykke til! :-)
ღCinnamonღ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Den ropinga må isåfall foregå i hodet på vedkommende. Når jeg leser overskrifter med store bokstaver, er d fordi vedkommende som har skrevet innlegge trenger svar raskt, og er redd for at innlegget bare skal bli oversett og "presset" ned av andre innlegg. "Mange som blir irriterte". Er d mulig?? Hvis ikke folk har bedre ting å irritere seg over en overskrifter med store bokstaver. Jeg blir overhodet ikke irritert når noen skriver med store bokstaver. Hvorfor skal jeg bli det egentli?? Har andre ting å være oppgitt over!
Bdancer Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det er mange symptomer på graviditet. Noen har jo ikke symptomer i det hele tatt, mens noen mange. Noen ganger kan man innbilde seg dette fordi man ønsker så veldig at man er gravid, og enten overdriver ved å gå å kjenne etter, eller så er man kanskje bare ikke helt i form. I blandt kan det være ganske likt premenstruelle symptomer også. Så uansett symptomer eller ikke - vanskelig å si. Hva sier magefølelsen? Vent og ta en test hvis mensen ikke kommer.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 eh..hvem er det som ikke har fått med seg at store bokstaver betyr skriking på nettet da...trudde alle visste at det var en no-no ..men tydeligvis ikke..jeg svarer aldri på innlegg som SKRIKER ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå