mamma.85 Skrevet 25. september 2007 #1 Del Skrevet 25. september 2007 er det fler som har en rar sånn " akkurat våknet " munn HELE tiden? får aldri vekk den rare og underlige smaken, drikker og drikker vann men det eneste det resulterer i er at jeg flyr på do hele tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 Du er ikke alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.85 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2007 det er så utrolig irriterende.. lurer på hvorfor vi får det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&M&H Skrevet 25. september 2007 #4 Del Skrevet 25. september 2007 Jada, jeg også. I hele svangerskapet med nr en og nå har det begynt igjen. Tyggis er min beste venn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.85 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2007 ja tyggis hjelper faktisk! for nå har det blitt sånn at jeg ikke klarer å drikke mer vann- blir nesten valm av vann... drikker for mye av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 26. september 2007 #6 Del Skrevet 26. september 2007 Dere er ikke alene, jeg har en forferdelig ubehagelig smak i munnen, er også blitt avhengig av tyggis. Det eneste som hjelper føler jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.4 på vei Skrevet 26. september 2007 #7 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg også,,, en vond metall-smak. Ikke noe som hjelper lenger, og den gjør meg så kvalm. Det eneste som stopper den er hvis jeg spiser, men kan jo ikke gjøre det hele dagen heller. Men har prøvd alt annet for å stoppe kvalmen, men ikke noe som hjelper... Håper den forsvinner snart... både smaken og kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå