Gå til innhold

Bjørnen Collargol:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper det gikk bra på uttaket i dag - venter spent på oppdatering:-)

Klem

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Du er så god som følger med og viser omtanke Snøfilla - det setter jeg veldig stor pris på!!!

Uttaket er over og vi fikk 5 egg denne gangen også. Ikke så godt fornøyd med det siden han fant i alle fall 9 eggposer på UL sist.... Men det viste seg at de siste eggene var for små til å brukes desverre.

Fikk litt mere smertestillende denne gangen og uttaket var ikke fult så vondt denne gangen. Holdt mannen min i hånda hele tiden og klemte nok ganske hardt begge to i grunn! :-)

Følte meg ganske drita i flere timer etterpå, men nå som virkninga av medisinene har begynt å forlate kroppen kommer smertene der nede... Blødde dessuten ganske mye under uttaket denne gangen. De måtte tom tørke blod fra gulvet etterpå :-s

Men vi får bare krysse fingrene for at vi får en positiv telefon i morgen slik at vi i alle fall får et innsett om vi ikke får noen på frys. Sist ble jo alle 5 befruktet og kun 1 gikk til grunne så.... Men prøver å ikke gi meg selv for store forhåpninger da.

Stor klæm tebake!

Skrevet

Hei igjen!

Leit å høre at du har så vondt - håper det går bedre i dag:-) Flott med 5 egg, nå skal jeg *krysse* fingrene for befruktningen.

Klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

4 befruktet, men det ene var befruktet med 2 sædceller så det kunne ikke brukes sa hun.... SÅ da har vi 3 egg som kan brukes og det blir innsett i morgen kl 11:00!

Håper så inderlig at denne gangen sitter det. Får vel 2 egg på plass i morgen så gjenstår det å se om de kan fryse det siste. Vi har jo satt kroken på døren etter dette forsøket så det blir noen spennende uker nok en gang. Nesten enda mere spennende enn sist!

Klæm

Skrevet

Lykke til, har fulgt litt med på deg og håper sånn at dere lykkes nå!

Skrevet

Lykke til med innsetting og ruging. Krysser fingrene for at dere lykkes nå!

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Tusen takk jenter, dere er så gode at :-)

Skrevet

Hei igjen!

Har du blitt ruger i dag? Håper alle 3 eggene klarte seg fint og at du får egg på frys også:-)

Klem

Skrevet

Mine beste ønsker til deg Bjørnen Collargol !

Måtte det bli deres tur nå :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg har blitt ruger ja! Med 2 flotte egg. Det siste var ikke bra så det ble ingen egg på frys desverre. MEN vi får feste vår lit til disse 2 som ligger trygt og godt i magen nå.

KLÆM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...