Gå til innhold

symptomer plutselig borte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er plutselig ikke øm i brystene lenger og nesten ikke kvalm. Er jo litt bekymra.. Noen som har merka det samme? Jeg er i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket det samme i uke 8-9, det var ikke positivt for mitt vedkommende. Føler du deg urolig ta kontakt med sykehus/lege for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg mistet også symtomene forrige uke. Og ble selvfølgelig dritstressa, for man leser jo om alt mulig rart (som man sikkert ikke burde ha lest om). Men etter 2 dager kom alt tilbake, for ikke snakke om verre kvalme, og nå lengter jeg tilbake til de 2 dagene jeg var symptomfri. Her er det liksom galt uansett, hehe. Det er vel bare sånn, man bekymrer seg uansett. Det går helt sikkert bra, kan jo hende du slipper unna med de verste symptomene:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som mister symptomene i slutten av 1. trimester, så det trenger ikke å bety at noe er galt.

 

Men jeg må likevel fortelle at da jeg hadde SA i uke 7 så forsvant symptomene plutselig 2 dager før jeg begynte å blø, så det kan selvsagt være noe galt på gang. Uff, jeg håper det går bra med deg.

Hold oss oppdatert, da, er du snill! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

jeg mista også nesten alle symptomene i den tiden der. 8-9 uke. har fremdeles ømme pupper, og flyr på do støtt.

 

Nå er jeg snart i 11.uke ( er 10+5 idag) å skal til ultralyd på torsdag. Har ikke blødd, men så klart en blir bekymret for at noe er galt. men vi får krysse fingra for at alt er bra med den lille i magen=))

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dette trengte jeg å høre. Fortsatt ikke fått tilbake ømheten i brystene, men jeg har begynt å føle meg kvisete og siklete og tar det som et godt tegn. Tok HCH i blod i dag og skal ta ny test på fredag for å se om den øker eller minker. Krysser fingra for det første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...