Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg blir ikke kåt i det hele tatt... kan ikke huske sist jeg var kåt på sambo!! Har prøvd det meste for og bli kåt... ingenting funker! Har seriøst lurt på om jeg er lesbisk! Noen råd tips? finne meg en ny type kanskje? neida.... tror jeg holder meg anonym!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei.. Jeg blir skikkelig kåt av å lese noveller, fantasier:-D Lese om hvordan andre gjør d:-D MMMM
Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg blir kåt på mannen min når han vasker opp eller støvsuger i bar overkropp. Og dere skulle sett han her om dagen, da hadde han til og med oppvaskhansker på, et absurd syn for alle andre sikkert, men for meg....mmm Ellers prøver jeg å få han til å snakke litt "dirty" til meg. Noen ganger funker det andre ganger blit han litt for ivrig. Vel jeg er kanskje litt rar....men det funker nå for meg iallefall
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Litt dirty og litt småkinkig liker jeg:-) Tenner meg veldig..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 I mitt første langvarige forhold ble jeg faktisk ikke kåt på mannen min. Han var en topp kar på alle måter. Mulig vi var ett av de beste par som kan skille seg. For det endte opp med at jeg gikk fra han, ettersom jeg synes jeg var for ung til ett så tomt sexliv. Skjønt kanskje vi kunne fått det til? Jeg så likevel ingen mulighet da.. Da jeg ble singel som "voksen" var jeg svært nysgjerrig. Leste mye litteratur og ønsket meg et sterkt fysisk forhold. Ikke alltid man treffer den rette ved kun å satse på det... Uansett jeg traff en mann som fikk det til å sitre i meg. Det han spilte på er at det er hjernen som tenner, om du forstår. Vi hadde et gnistrende forhold på alle måter. Mye fordi vi klikket så bra ved å fantasere sammen, gjerne over telefon pga avstand, men ovgså verbalt når vi møttes. Det ble liksom et intenst forspill og glødende sex... Denne mannen fikk meg ut av skapet - fikk meg til å forstå hvem jeg er som kvinne og hve jeg trenger. Jeg var så til de grader forelsket, men sterke følelser fører ofte med seg konflikter også. Vi kunne ikke lved sammen i ettt så hett forhold på sikt, men du verden for en fin resie det var. Det jeg vil si er at det kan hende at du har stor mulighet til å finne begjæret i ditt forhold ennå, men søk info på nett, i bøker etc. Utforsk deg selv. Nå lever jeg i et forhold der jeg har begge deler, en familie mann og en deilig elsker. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå