Gå til innhold

Hvilke tegn kan en være typisk ved 2 i magen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjente alle symptomer veldig sterkt og tidlig.

For eks verket hoftene da jeg gikk i trapper 4-5 dager FØR jeg testet meg. Brystene var også kjempeømme, og med mye stikking i dem.

Og så kunne "kjerringene" på jobb ser på ansiktet mitt at jeg var gravid, før jeg selv hadde tatt testen.

Etter testing kom en enorm trøtthet, mye mer enn de andre gangene. Måtte legge meg kjempetidlig, selv om jeg hadde sovet på ettermiddagen noen ganger. De andre gangene har jeg ikke vært kvalm, men det var jeg denne gangen, dog ikke mer enn et par uker.

Fikk vite at det var to allerede i uke 7+4. Nå er jeg i uke 31, og større enn ved fullgått tid de andre gangene.

Hvor langt har du kommet nå?

Jeg er ikke lenger enn midt i 7 uke. eg har vært veldig plaget med trøtthet, kan sove og sove uten å få følelsen av uthvilt.Så går jeg med en følelse av å være uvell uten å kunne si hvorfor/hva. Kjenner kvalmen kommer nå og da,men spesielt når jeg legger meg/ på nettene. Puppene har de siste dagene blitt så ømme at det er ubehaglig å ligge på magen, hehehe. Så er det denne svimmelheten som pager meg stort sett hele dagen.

Kan ikke huske å ha følt det slik før.

Jeg tror at det varierer sterkt fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. Jeg har vært ekstremt heldig: Bare vært kvalm to ganger gjennom hele svangerskapet og bare litt trøtt i starten, ellers i fin form. Så utifra symptomene var det ingenting som tydet på to i magen:)

Nå er jeg i uke 37 og føler meg veldig tung og sover dårlig men jeg trøster meg med at jeg nesten er i mål;)

Uansett må jeg si at det hjalp veldig å bli sykmeldt fra uke 24 for å unngå at man sliter seg ut, det hadde nok mye å si!

Lykke til for resten av svangerskapet!

På min jobb sa de og at de kunne se det på øynene mine. De kunne ikke helt forklare hva det var. Jeg er nå i slutten av uke 16. For tiden har jeg få, om ingen plager. Har periodevis mye hodepine. I begynnelsen av sv.skapet var jeg ekstremt trøtt og kvalm, ikke oppkast. Matlysten var heller så som så. Fikk vite at vi skulle ha tvillinger på ul i uke 6, men det er pgs av prøverør. I følge legen min har jeg fått vite at jeg har vært heldig da jeg ikke har noe særlig med plager. Går ut i fra at vi er ganske så induviduelle.

Annonse

Heisann..

Jeg fikk vite at jeg ventet enegget gutter på ultralyd dagen i uke 18..

Jeg har 2 jenter fra før, og har egentlig hele tiden lurt på om jeg ventet flere, men slo meg tilro med tanke på at det var gutten denne gangen.

Jeg var fryktelig kvalm kjempe lenge, trøtt, og blodårene ibeina begynnte å bule ut( ikke noe særlig).

Ja ja så nå er jeg på vei til å bli 4 barns mor, og må kjøpe alt utstyr på nytt og en ny bil:))) Var fryktelig skremt de 2 første ukene, mens nå har jeg begynnt å glede meg kjempe mye.. er 22 uker på vei:)

har ikke vært på ul,men veldig på følelsen at jeg har to i magen.

har også hatt hofter som værker, ganske ofte egentlig, ekstremt trøtt, blir aldri utvilt, kan sove og sove og sove, ekstremt økt matlyst. og folk kan også se på ansikte at jeg er gravid, eller kjærringene som du kalder det:) he he

.. så gleder meg til ul, kan jo bli spennende he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...