Gå til innhold

Bekymret

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, føler meg ikke gravid ...

Strekningene i underlivet har gitt seg og puppene er ikke så ømme lenger.. Begyner å bli redd for at dette var alt eller om jeg var/er gravid i hele tatt..Har pos. test hjemme og hos legen... Skal egentlig være i uke 6 ca. nå. Lurer på å fremskynde time hos legen eller bestille hos jordmor.

Flere som har eller har hatt det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn hadde jeg det sist jeg var gravid..men så plutselig dukket kvalmen opp..det har den gjort denne gangen og...spyr en del noen morgninger.. i tillegg er eg dødstrøtt.. holder på å sovne dagen lang..

du må bare tenke positivt..at du er heldig som slipper noen plager... du er nok gravid skal du se.;)

Skrevet

Jeg opplevde det samme i uke 6-7, og det var ikke noe bra tegn hos meg. Men, husk at vi er alle forskjellige, det sikreste er å sjekke det hos jordmor/lege snarest.

Skrevet

Hei Anonym

Jeg har hatt det på samme måtte som deg. Men er gravid er nå i min 13 uke. Har vært på ul i uke 12 og så hjerte som slo,hørte hjertelyd og så et livelig foster som var veldig aktiv.

Men ikke gå å uro deg alene ta det opp med lege/jordmor.

Håper det går bra med deg og lykke til.

Skrevet

Det var betryggende å høre at flere har opplevd det samme... tror jeg tar en tur til jordmor for å sjekke i morgen..

Huff, blir litt oppgitt av meg selv også... men men....

Takk for all støtte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...