Gå til innhold

ikke hatt selv, men spm ang sa..


kaalrot Høygravid!:)

Anbefalte innlegg

når jeg leser her inne på bim får jeg inntrykk av at veldig mange opplever sa.. jeg er selv bare 4 uker på vei og er sikkert som mange andre redd for at dette skal skje.. det jeg lurer på er om en kan føle seg helt frisk og bare plutselig få sa, eller om en tidlig i svangerskapet kan kjenne eks smerte o.l som en pekepinn på at noe kan skje..

 

søsteren min fikk sa( i uke 10), men hu sa til meg at hun gjennom hele svangerskapet hadde hatt sterke ryggsmerter.. hvordan er det med dere andre som har opplevd dette?

 

prøver å tenke positivt, men ser jo at veldig veldig mange opplever sa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en SA i uke 6, og fikk ingen forvarsel. Oppdaget det når jeg skulle på toalettet, og jeg begynte å blø når jeg tisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg hadde en sa selv i uke 6, hadde ikke vondt i det hele tatt, bare blødde i et pat dager..det begynte med at den den dagen jeg fikk positiv test så begynte jeg å ha lyse rosa utflod, tenkte ikke noe mere over det, men så gikk det en uke og da begynte jeg å blø friskt blod. (sorry detaljene)

 

nå er jeg gravid på ny og er livredd for å miste igjen, prøver ikke å tenke på det, men det er ikke lett..en veldig mange som har en sa, men med mange går det jo og bra med:)

 

prøv å ikke tenk så mye på det, veit det ikke er let, men...lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg opplevde SA i uke 6/7 og helt fra positiv graviditetstest til jeg begynte å blø hadde jeg en dårlig følelse.Par tre ganger etter befruktningen med en ukes mellomrom opplevde jeg litt lyserosa/brun utfllod.Fikk heller ikke noen kvalme, noe som jeg fikk i 1.svangerskap, selv om det kanskje ikke hadde noe betydning.Ellers hadde jeg symptomer som litt ømme bryster og jeg kjente at livmoren vokste.

Jeg følte meg helt frisk helt til natten før jeg begynte å blø.Da våknet jeg med sterke menssmerter og ryggsmerter.Akkurat som kraftige menssmerter under en menstruasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle svarene..

 

jeg våkna tidlig i dag med skikkelig mensensmerter i ryggen.. vondere enn de jeg pleier å ha når jeg har mensen( men det kan ha med at jeg fikk mindre vondt da jeg begynte på pillen..)

 

ga seg ganske fort igjen, og heldigvis ikke kjent noe mere til ryggsmertene i dag.. men får bare tenke positivt og ta dag for dag tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet i både SA (uke 6/7) og MA (fosteret døde 8+5, men ble oppdaget 11+6). Med SA'en la jeg merke til at alle symptomene forsvant to dager tidligere, men ingen forvarsel med MA'en.

Jeg håper det går bra med deg og spiren!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...