Gå til innhold

Hva kan være tegn på tvillinger? og noen som ønske seg det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Selv kunne jeg veldig gjerne fått tvillinger, hadde vært veldig spesielt og koselig,men etter som jeg nå venter nr 3 kan det gjerne holde med et barn om gangen( selv om dette nok blir den siste- snufs- får ikke mannen med på flere)

 

Jeg nevnte tidligere at jeg slet med svimmelhet, veldig plagte hele døgnet, da en nevnte det måtte sjekkes opp særlig hvis det var flere. Kan det være et tegn på tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har selv vært på ul i dag og fikk en gledelig overraskelse med 2 små i magen.2 små hjerteknusere.

Jeg har ikke vært plaget med kvalme eller oppkast så langt(uke 8+2),eneste er at jeg er vanvittig trøtt hele tiden.Veldig sløv.

Andre ting er veldig god appetitt og hver natt noen merkelig drømmer...

Nesten som mareritt.

Håper du får ønsket oppfylt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror symptomer er veldig forskjellig fra person til person enten man venter en eller flere. Men hcg-nivået er jo høyere, og på grunn av høyere hormonnivå så er det større sjanse for kvalme. Det er det eneste jeg kan se ha noen rent medisinsk forskjell mellom svangerskap med et barn eller tvillinger.

 

Svimmelhet kan komme i alle svangerskap uten noen spesiell grunn. Men er ofte i forbindelse med høyt eller lavt blodtrykk, eller at du er varm eller anstrenger deg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse:-) Det må jo være helt spesielt å få den beskjeden. Følte du det på forhånd at det kunne være 2? Selv tenker jeg at jeg ikke hadde blitt overasket.

Så får vente å se, spennende enten 1 eller2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier høyt hcg nivå, betyr det også at det viser tidlig på test? Jeg testet positivt da jeg var 26 dager på vei ca( fra forrige mens) Og testen var ikke svak for å si det slik.

 

Får vente å se, skal uansett til legen i morgen å sjekke bt og blod%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at om magen er veldig spennt rett i begynnelsen kan det være et tegn på tvillinger. Vet ikke om det er sant, men jeg har fått satt opp 2 egg etter pp og venter på å se hva ultralyd viser. Er 4 + 6 og har hatt disse symptomer så at jeg nesten ikke klarte å gå oppreist pga spennt mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det finnes ikke no tegn på sånnt..man reagerer så forskjellig på å være gravid..mange som går med en er jo elendige og kanskje noen som går med tre er i topp form..jeg syns jeg var i topp satnd hele tiden jeg..=) ble jo innlagt innimellom osv..men følte meg i fin form..=)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Blir spennende å se på ul. Jeg husker deg fra sist jeg var her inne:-) For jeg tenkte på hvordan det måtte være å ha 2 inni magen( når du skrev) Jeg het da "mamma te 2 med spire" , men desverre mistet vi spiren vår, og er igang for fult igjen nå:-)

 

Lykke til med tvilling jentene dine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...