polarn & pyrene Skrevet 25. september 2007 #1 Del Skrevet 25. september 2007 Ser ut som jeg har en liten spire i magen og jeg sprekker av å ville si det til noen. Kommer ikke til å klare å holde munn lenge til. Har mens termin rundt sisste uken i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 Åh, så kult!! gratulerer så mye!! Sender superlimtanker for at spira skal klore seg skikkelig fast frem til mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #4 Del Skrevet 25. september 2007 Gratulerer!! Så koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 25. september 2007 #5 Del Skrevet 25. september 2007 næmmen så koselig å høre da:-) gratulerer til polarn og pyret mamma pappa og blivende storesøster :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. september 2007 #6 Del Skrevet 26. september 2007 Ja her kommer den ene hemmligheten etter den andre. Gratulere så mye med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 26. september 2007 #7 Del Skrevet 26. september 2007 gratulerer så masse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 26. september 2007 #8 Del Skrevet 26. september 2007 Nei så artig! Jeg har menstermin den21.mai iflg helsesøstra... Gratulerer så masse!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 27. september 2007 #9 Del Skrevet 27. september 2007 Gratulerer så mye med spiren da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 28. september 2007 #10 Del Skrevet 28. september 2007 Så flott!!! Gratulerer så mye! Blir stas for Siri å få en lillesøster eller lillebror:) Send babystøv hitover forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 1. oktober 2007 #11 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så hyggelig - gratulerer! En stund igjen, men tiden raser jo avgårde når man går gravid,- så før du vet ordet av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 3. oktober 2007 #12 Del Skrevet 3. oktober 2007 Åhhh, lenge siden jeg har vært her inne jeg nå, så jeg visste ikke dette før nå. GRATULERER!!! Så artig da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå