Gå til innhold

Er det sprayen som gjør at jeg ikke får mensen???

Anbefalte innlegg

Er på syklusdag 28, hver måned begynner jeg med å spotte rundt dag 24, og så kommer mensen for fullt rundt dag 27-28... Men nå er det ikke spor av noe som helst, og dette er helt ulikt meg..aldri opplevd at mensen har vært forsinket eller noe som helst...

Jeg vet at vi hadde sex rundt eggløsning, så sånn sett er det jo "håp", men etter å ha prøvd i fire år uten noe som helst resultat, kan jeg ikke få meg til å tro at det skulle ha klaffet nå...Testet i sted, og den var negativ..

Så det jeg lurer på, er om det er sprayen som gjør dette? Jeg leste jo at man får en menslignende blødning når man går på spray...så, litt forvirret her nå ja..

Noen som har opplevd det samme??

Fortsetter under...

Når du bruker spray, settes alle normale hormonelle ting ut av spill. Ingen ting fungerer som normalt, derfor får du ikke mensen som du pleier. Du skal få en blødning før du begynner på sprøyter. Hadde jo vært fantastisk om du hadde vært gravid da!!!

Lykke til!!!!!

Hei Lina

Selv fikk jeg 7 dager forsinket mens når jeg gikk på spray, og fikk beskjed om at det var helt normalt.

Er visst helt vanlig at det klusser seg til for mange, fikk beskjed om at så lenge jeg fikk blødning før jeg skulle begynne på sprøytene så var alt i orden.

Klem .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...