Gå til innhold

sykemeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,dro til legen i dag og fikk meg en sykemelding.Han sykemeldte meg ca 14 dager. Jeg er så ufattelig sliten og energiløs (er i uke 11+2). Han rådet meg til å gå lange turer hver dag, spise godt og sove mye.Har ikke hatt energi til å gjøre annet enn å legge meg på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb og sovne... Flere som er i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er absolutt i samme båt! Er 11+4, dødssliten og trøtt hele tia! Er også sykmeldt i 14 dager. Absolutt ingen energi i kroppen, så jeg gleder meg til å bare være hjemme og få igjen energien!

Skrevet

Hei Lalla84:) Det er godt å høre at det er flere enn mer.Jeg måtte virkelig i tenkeboksen før jeg dro til legen, føler det er litt pysete av meg, men jeg har bestemt meg for at jobbe kan jeg gjøre resten av livet, det er DETTE som er viktig for meg nå. Ta vare på meg selv og babyen. Legen ba meg gå turer og få litt sol kanskje det hjelper. Skal prøve meg på en tur etterpå og fortsette hver dag. Lykke til m energien:)

Skrevet

jeg er også sykemeldt er enormt kvalm hele dagen, det e s slitsomt er i uke 7 nå:-) Men jeg syns det er viktigt å ta vare på meg selv og babyen. Så får ta det som det kommer.

Det flott å ha en lege som tar ting alvorligt det er så mange som ikke gjør det.

Jeg har bytta lege på grunn av det.

Skrevet

så bra du byttet lege! Jeg vil også det men vet ikke helt hvordan.Litt redd for at jeg får en lege som er laangt unna.Han jeg har nå er rett og slett ekkel,uhøflig og lei jobben sin. Har sett han smile en gang! Gått hos han i over fem år og han har aldri reist seg opp og tatt meg i hånden for å hilse! Grrrrrrr! Burde skiftet han ut for lenge siden! Lykke til med din lege;) Og lykke til videre i svangerskapet Anita:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...