Gå til innhold

Jippi! Er i min 9.uke i dag:) Flere?


Nivea30

Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Jeg er 9 + 3 i dag! har vært i veldig bra form, men har i det siste vært uggen og brekker meg en del. Spesielt etter nattevakt..

Puppene er også ømme!

 

Skal til legen om en uke, gleder meg ;)

 

vi er heldige alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 uker i dag! :)

 

Skal til jordmor neste uke, og lege uke 12.

Magen min står rett ut, kan ikke gå med noen av dongeribuksene mine... Tror ikke det er mye poeng i å holde det skjult til uke 12, puppene er enorme i tillegg. Og jeg har ikke lagt på meg, så det er dårlig kamuflert som fedme :) Det er både 1 og 2- eggede tvillinger på begge sider av familien min, og jeg har en rar følelse av at det kan bli fler enn en... Blir spennende å høre hjerteslag!

Gleder meg til å følge dere alle sammen, min termin er 3 mai ;)

Og et godt råd mot uggenhet; pust med munnen! Jeg slutta å puste gjennom nesa innomhus, og føler meg SÅ mye bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+2 idag og termin 30. april. Føler meg i ganske bra form. Ømme bryster har avtatt litt, er mest ømme på kvelden, er også da jeg føler litt stikking i livmora. Eneste er at jeg har så forsterket luktesans og synes at alle lukter stikker meg i nesen, særlig da vonde selvfølgelig. Har også en tendens til å spy hver gang jeg får en hostekule, ikke så mye som skal til...Ellers i fin fin form. Mye soving da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...