Gå til innhold

Jippi! Er i min 9.uke i dag:) Flere?


Nivea30

Anbefalte innlegg

Har fremdeles relativt lite symptomer, har ømme bryster og er kjempetrøtt. Kvalme en gang iblant, men den er til å leve med. Har fremdeles vanskelig for å skjønne at jeg er gravid. Hehe:)

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9+1 idag.

Også lite symptomer her å ... eneste jeg merker noe til er litt små kvalm på morgenen & tisser masse.

Merker litt strekkinger fra livmoren - ser puppene har vokst - men de er ikke ømme mer

Også litt trøtt da

 

Skal forresten på første svangerskapskontroll på fredag - gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg tror jeg er sånn ca 9+2 idag :) er uggen nesten hele dagen og .mat må jeg ha hele tiden..rart jeg ikke har lagt på meg egentlig :) Var på min første kontroll idag:)puppene er egentlig ikke så ømme. Syntes magen har vokst litt også..sikkert masse luft da.jeg klarer ikke holde den inne lenger så kommer ikke til å bli så lett å holde det sjult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 + 3 dager på meg. Er super kvalm og kjempe trøtt. Lurer på når det skal gå opp for meg at jeg faktisk skal ha en baby til... Har en nydelig datter på snart tre år. Skal på første kontroll på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde det var onsdag, så skrev feil selv. Er akkurat 9 i dag!:) Men har termin 1 mai, og du er en dag mer på vei, men har termin 5 dager senere?? Hmm.... har jeg feil dato? Men er legen som har regnet på dette for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Føler det samme som deg, har ikke hatt kvalme, bare ømme pupper, og til tider trøtt..

jeg er 9+3 nå.. blir glad for hver uke som går:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ikke, men man regner at man er i den 9 uke når man egentlig er 8 uker + pa vei...Som at man er 25, men lever i sitt 26 år. Skjønner? Første mann din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ingen ekspert på disse utregningsgreiene selv, var svigerinna mi som forklarte det til meg. Og dette er mitt andre barn. he he he... Men tror kanskje jeg skrev litt feil. Er 8+2 dager...tror jeg...he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner. Har du sjekke utregningen på babyverden.no? Jeg vil tro du får en annen termindato....

Jepp, første barn!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på uke 8+0 i dag nøyaktig. Kjempekvalm døgnet rundt, en del strekk-verk i livmoren, kjempetørst og har enormt ømme pupper. Drømmer også helt ville ting om natta, er som å leve i et evig Hollywood. Flere som har merket det med drømming?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok tidlig ammetåke... Man kan begynne å skylde på den nå, eller??? Noen som har fått mage ennå? Forrige gang syntes det ikke før jeg var 15 - 16 uker på vei. Nå har meg måttet kvitte meg med jeansen allerede. Orker ikke noe som klemmer på magen. Føler meg skikkelig oppblåst. Har hørt at man får mage tidligere andre gangen, men synes dette var veeeeldig tidlig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst kan vi skylde på ammetåke...eller ihvertfall hormoner som klusser med alt:)

Magen min ser ut som en sperreballong til tider, ganske strevsomt å prøve å skjule den når jeg er blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme termindato der 6.mai. Fikk den datoen av legen min også, måtte innom han og få sykmelding. Er veldig kvalm. Men skal på første svangerskapskontroll på torsdag da. babyverden siden var fin. Hadde ikke sett så mye på den før. LIkte oversikten med fasene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg. Utrolig hvor fort man glemmer alle de "små" tingene i et svangerskap. Har jo gjort dette før, men føler meg som en nybegynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2 i dag føler ikke så mye symptomer. Kun stikkingen/mens smerte aktig i magen og fått litt større pupper og magen vokser.

Har ikke hatt noen andre symptomer til nå heller...

Har termin 30april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...