Gå til innhold

Fare på ferde for sneipen!? Til alle kloke damer..


Tannpine

Anbefalte innlegg

Er 7+6 i dag, og var på ultralyd søndags kveld pga magesmerter(skyldtes en svangerskapscyste på eggstokkene). På ultralyden så de ingen hjerte, og embryoet var aaaaltfor lite, ca 3 mm. Tok hcg-prøve for å se om nivået synker, og skulle tilbake i dag. I dag lå Hcg på 13600(mot 11000 sent søndags kveld) og embryoet hadde vokst nesten 1 mm. Gyn sa at det ikke så ut som normal utvikling, men slike ting kunne skje. En grunn kan være at eggløsning hadde skjedd senere enn antatt. Den er på størrelse med ett foster på nesten 4 uker. Var egentlig innstilt på at alt håp var ute nå, men kan ikke noe for at jeg begynner og håpe likevel! Må vente NI LANGE DAGER før vi får vite mer.

 

Så, hva tror dere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, håper det beste for deg.

Jeg er 7+2 og målte min hcg i går (på grunn av SA før)

den var på 110000, så veldi mye mer enn din, men dem mener jeg er gravid med tvillinger, pga så høy og veldig kvalme.

Har UL på fredag:)

Lykke til med spiren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hcg i uke fire som stemmer med str på fosteret skal være på 7000-220000, så er ikke så bekymra for nivået egentlig. lurer bare på hvordan jeg skal klare å vente så lenge!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok en hcg prøve i går, den var på 140, det tilsvarer en graviditet mellom uke 4-6 stod det skrevet fra legen. Er det lite? Barer lurer jeg:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oversikten fant jeg på http://www.i-am-pregnant.com/:

(P.S.- Den tar utgangspunkt i fosterets alder, såvidt jeg kan forstå.)

 

Sample hCG

is a sample listing of expected hCG levels based on time after conception:

0-1 week: 0-50 mIU/ml

1-2 weeks: 40-300 mIU/ml

3-4 weeks: 500-6,000 mIU/ml

1-2 months: 5,000-200,000 mIU/ml

2-3 months: 10,000-100,000 mIU/ml

2nd trimester: 3,000-50,000 mIU/ml

3rd trimester: 1,000-50,000 mIU/ml

Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml

Postmenopausal females: <9.5 mIU/ml

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm... jeg har ikke peiling, men kan jo svare hva jeg tror. Synes det er rart hvis fosteret utvikler seg senere enn normalt. Hvis noe var galt så tidlig så skulle en tro at det bare stoppet opp og kanskje kom ut. Siden hcg-novået har steget og fosteret har vokst, så kan det hende det ikke er noe galt, at du bare er litt kortere på vei enn det du tror..

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det jeg håper.. har bestemt meg for at jeg må tillate meg å være optimist, selv om jeg blir knust enda en gang om ting ikke går som de skal. legen var ikke veldig optimist da, men ville ikke gjøre utskraping heller så da er det vel enn viss sjanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...