Gå til innhold

Noen som har kjent spark?

Anbefalte innlegg

Jeg kjent skikkelige kraftige spark i natt. Det var en helt utrolig følelse!! Tenk at det vokser et menneske inne i magen min :-) Men fikk ikke sett hva det blir på ultra lyden da, det er litt dumt..Men nå har jeg begynt å lure på om jeg vil vite det? Er det noen andre som ikke vet hva det blir?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10475763-noen-som-har-kjent-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjent liv fra uke 13. Er andregangsfødende, så er gjerne derfor jeg kjente det så tidlig. Sist kjente jeg liv i ca uke 17.

Nå sparker det så hardt at en kan se det på magen ; )

Med førstemann ville vi ikke vite kjønn, og det var en inspirasjon og ekstra spenning under fødselen.

Denne gangen vet jeg at vi får gutt nr to. Først var vi usikre på om vi ville vite. Avgjørelsen om å vite kjønnet denne gangen er bygget på; at det er praktisk å vite, og at det er mere konkret for storebror å vite at det kommer en lillebror. + at jeg var mere nyskjerrig på kjønnet denne gangen, uten at jeg vet helt hvorfor.

har kjent spark i en del uker nå. er 18+4. til å begynne med skjønte jeg ikke helt at det var spark... kjentes ut som små fiskehaler som kila på innsiden av magen. men jordmor sa at det var spark. er ikke så kraftige, men jeg kjenner det omtrent hver dag. to dager til ultralyd. spennende... lurer også på hva det blir. tror vi vil vite det denne gangen, det fikk vi ikke sist...

Åh, så heldig du er som kan se det utenpå magen! Mannen min har fortsatt ikke kjent spark, babyen soparker jo ikke hele tiden.. Idag har det ikke vært så mye liv i magen, blir loitt bekymret jeg da.. Men sikkert ingenting!

Jeg er usikker på om jeg vil vite kjønn, men er såååå spent! Lurer veldig på om det er en lita tulle eller en liten tass...

kjenner liv hver dag. og HVER NATT...... har ikke sovet mange timene de siste nettene. det er kjempe koselig at de sier i fra at de har det greit der inne men skulle ønske den lille forballspilleren vår kunne ha latt vær å trene på å sparke hardt om nettene og heller ta det på formiddagen.men skal vel bare være glad for jeg kan være sikker på at alt er greit. tror jeg kommer til å være redd vist jeg pluselig sover gjennom en hel natt uten å våkne til noen kraftige kanonskudd. er forresten 21+3. gleder meg til disse berømte faste sove mønstrene kommer.

Annonse

Hei!

Har kjent liv sider uke 15. Men nå er det ekstra gøy for jeg ser det utpå magen. Det er gøy for min kjære også, for jeg tror at dette gjorde at dette gikk ordentlig opp for han. Han er nå så søt, prater med magen og spør flere ganger om dagen om jeg kjenner liv. Legen kunne ikke se hva det ble, men regner med at neste gang må jeg vel få vite det. Å så spennende med tvillinger, du må ha lykke til videre!

Har kjent liv noen uker, men igår når jeg lå på magen i sofaen, kjente jeg tydelig de første sparka, og kjenner mens jeg sitter her og skriver nå...kjempestas!!!!!!!!!! kjæresten min er litt misunnelig fordi han ikke kan kjenne på utsiden enda,men kan vel ikke være lenge til det nå????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...