Gå til innhold

Gravid! Lykkelig men også redd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke forklare hvor fantastisk følelse det var å få se en positiv graviditetstest. (Det ble vel ikke med en heller, måtte jo prøve både vanlige og digitale. Hehe...) Spira satt etter andre ICSI-forsøk.

Vet at jeg nå skal nyte det å være gravid og glede meg over underet som vokser i magen min. Men som alle "nygravide" er jeg vel også redd for at noe skal gå galt på veien. Hjelper ikke mye at jeg jobber på nyfødtintensiv til vanlig heller. Ser syke og premature barn hver dag, ser jo ikke friske og fullbårne barn der.

Jeg skal alikevel prøve å legge alle bekymringer til side og nyte denne tiden. Om ting skjer, så hjelper det uansett ikke å ha engstet seg i uker eller måneder.

Selv om jeg er redd skal jeg leve i nuet og nyte hver eneste dag med et under i magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!!

Kjenner igjen følelsen og syns det er skummelt, men aller mest er det jo et under. samme hvordan dette skulle gå er man nå gravid og kan bli det.

Det som skjer det skjer, og imens kan man kanskje som du sier jobbe med seg selv og se gleden i det hele (jeg har gjort et forsøk på å sette meg selv på autopilot til uke 12.. håper det funker. Annser det som lånetid til da;)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...