ApriIbaby Skrevet 25. september 2007 #1 Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan gikk møtet kl 12? Har tenkt masse på deg, håper det går slik at det passer deg best mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 hun har skrevet kort om det i den lange tråden hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 Joda, selve møtet gikk greit, men nå har jeg snakket med banken... Det gikk derimot IKKE så greit... :-( Fikk beskjed at med mindre jeg ble registrert som ensli forsørger og dermed fikk de fordelene det medfører økonomisk, så ville det bli vanskelig for dem å la meg sitte med huset... Huff, NÅ ble jeg deppa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #4 Del Skrevet 25. september 2007 uffda! det var kjipe greier! skulle ønske jeg kunne hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 25. september 2007 #5 Del Skrevet 25. september 2007 Kan du ikke bare vinne i Lotto for meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå