Gå til innhold

Kan man spise for mye druer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt dilla på blå,stenfrie søøøøøøøte druer! Spiser og spiser! Kan man spise så mye at det blir "skadelig"?? Sikkert veeeeldig dumt spørsmål men...

Fortsetter under...

Skrevet

Du vil vel få vondt i magen om du spiser for mye. Også får du jo i deg mye druesukker, men bedre enn å spise godter.

Jeg er enig, de blå stenfrie druene er kjempegode=)

Skrevet

Håper ikke det...jeg spiser og spiser :) vanskelig å stoppe når de smaker så godt..hehe

Skrevet

Elsker de blå steinferie her og..

Skummelt å kjøpe egentlig.. Spiser til det er tomt..

hehe...

Skrevet

Artig, jeg er også helt hekta på druer! Men det er jo bedre enn å være hekta på sjokolade og annet usunne greier.

Hadde engang en kompis som forspiste seg på druer, tror han hadde i seg et par kilo, og han fikk sånn magesmerter at han ble sendt på pumping! *knis*

Men tror vi kan slappe av jeg...:-)

Annonse

Skrevet

Ikke for å ødelegge all moroa for dere nå jenter - men druer er meget sukkerrike - og overspising av druer og annen søt frukt er helt klart med på å øke fødselsvekten på ungen. Man bør spise en til to frukter om dagen bare - en frukt = ca 5 druer. Sorry. Jeg vet det er godt! :-)

Skrevet

Namm nå er butikken stengt og jeg har fått såååååååååååå lyst på kalde søte steinfrie druer, noen sted jeg kan kjøpe det nå her i bergen?har plutselig fått lyst på det:(

Skrevet

Nå fikk jeg vann i munnen her gitt ;o) Gikk ned en boks kalde grønne stenfrie druer i går kveld. Lovet sønnen min å kjøpe nye i dag, men jeg glemte det faktisk..sukk....DET skal jeg i allefall huske i morgen, Det er sååååå fantastisk godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...